BRATISLAVA 1. októbra (WBN/PR) – 5. ročník medzinárodnej odbornej konferencie Marketing that sells sa uskutoční 08. 10. 2013 v Bratislave v priestoroch hotela Saffron. Na konferencii odznejú prednášky odborníkov a špecialistov z oblasti marketingu a obchodu, ktorí prostredníctvom úspešnej marketingovej stratégie, kreativite a hlavne vďaka správne zvolenej komunikácii medzi obchodným a marketingovým oddelením dosiahli úspech. Andrea Basunti zo spoločnosti Sign Salad Ltd vo svojej prednáške vysvetlí, ako dokáže sémiotika pomôcť k zvýšeniu účinnosti jednotlivých značiek a taktiež prečo musia zostať značky kultúrne relevantné. Odpoveď na otázku prečo shopping mall nie je len o retaile poskytne Tomáš Barčík zo spoločnosti Bosch a Siemens domácí spotřebiče (BSH GmbH).
V panelovej diskusii sa stretnú a svoje názory vyjadria k téme generovanie obchodných príležitostí „leadov“, odborníci Marek Mikle z VÚB banky, Martin Porada zo spoločnosti 2CREATE, Marek Kopča z Union poistovne a Filip Doskočil zo spoločnosti ALVAO.
Viac informácií o programe, ďalších prednášajúcich a možnostiach registrácie si môžete pozrieť na www.mts2013.eu. Nájdete tu taktiež mená už registrovaných účastníkov konferencie Marketing that sells 2013.