Celková vysúťažená cena za kompletnú projektovú dokumentáciu predstavuje 16,68 mil. eur s DPH, pričom na financovanie budú využité zdroje z Plánu obnovy a odolnosti SR.
Vzhľadom na náročnosť nie je možné podľa bratislavského župana Juraja Drobu postaviť obchvat Malokarpatska ako jednu ucelenú stavbu. Budú sa stavať jednotlivé úseky, ktoré následne vzájomne prepoja.
Projekt v sebe okrem iného zahŕňa výstavbu a prevádzku bytových domov, administratívnych budov, hotela, zariadenia domova sociálnych služieb či základnej školy.
Trať Bratislava – Komárno je podľa ministra dopravy a výstavby Andreja Doležala prvá v poradí na liberalizáciu, majú pripravený plán liberalizácie ostatných úsekov do roku 2030.
Okrem piatich blokových pokút začal Regionálny úrad verejného zdravotníctva Bratislava aj tri správne konania vo veci uloženia pokuty pre prevádzkovanie bez súhlasu rozhodnutia orgánu verejného zdravotníctva.
V čase odletov viacerých letov nie je vylúčené isté zdržanie pri vybavovaní na registrácii na let, na bezpečnostnej kontrole či po prílete pri výdaji batožín.