Takéto ocenenie vždy poteší! Známa značka Kauflandu K-Classic aj tento rok získala od slovenských spotrebiteľov ocenenie Najdôveryhodnejšia značka v kategórii Privátne značky. Víťazstvo obhájila už piaty rok za sebou.
Ocenenie je výsledkom prieskumu nezávislej renomovanej agentúry Nielsen, ktorá ho uskutočnila na relevantnej vzorke 2 000 oslovených Slovákov v priebehu októbra 2020. Titul Najdôveryhodnejšia značka pre K-Classic svedčí nielen o preferenciách kupujúcich, ale zároveň potvrdzuje kvalitu „privátky“ obchodného reťazca Kaufland.
Tento rok sa reťazec uchádzal o priazeň zákazníkov v silnej konkurencii viac ako 600 značiek rozdelených do 71 kategórií. V poradí už piate víťazstvo v kategórii Privátne značky medziiným svedčí o tom, že Slováci sú verní značkám produktov, ktoré si obľúbia.
„Z ocenenia Najdôveryhodnejšia značka máme naozaj radosť. Utvrdzuje nás v tom, že zákazníci poznajú K-Classic a vedia, že si z predajní odnášajú domov kvalitu za výhodnú cenu. Takáto dôvera je pre nás vyznamenaním, ale zároveň aj záväzkom,“ konštatuje Lucia Vargová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland.
S privátnou značku K-Classic sa zákazníci reťazca zoznámili už v roku 2010. V súčasnosti zahŕňa pestrý sortiment viac ako 1 000 obľúbených výrobkov od potravín až po čistiace prostriedky a drogériu. „K-Classic je najlepším dôkazom toho, že kvalitné a chutné produkty nemusia stáť veľa. Naše výrobky vo výrobnom procese pravidelne kontrolujeme, takže zákazníkovi garantujeme značkovú kvalitu. Sortiment pritom neustále rozširujeme tak, aby si každý mohol nakúpiť všetko potrebné rýchlo a ľahko pod jednou strechou,“ dodáva L. Vargová.
Informačný servis