BRATISLAVA 19. októbra (WBN/PR) – Spoločnosť HEINEKEN Slovensko v týchto dňoch odštartovala svoj prechod na novú vizuálnu identitu koncernu HEINEKEN. Koncern oznámil zmenu svojej vizuálnej identity v polovici septembra 2011. Zmena sa dotýka všetkých spoločností patriacich do skupiny HEINEKEN a spoločnosť HEINEKEN Slovensko jej zavedenie uskutoční do konca marca 2012.
Najvýraznejšou zmenou, ktorú so sebou prináša zmena vizuálnej identity, je nové logo, v ktorom sa názov spoločnosti HEINEKEN objaví s veľkými písmenami. Meno spoločnosti v logu doplní červená „iskra“. Nové logo pomôže ľahšie rozlíšiť obchodnú spoločnosť od kultovej značky piva Heineken, ktorej dizajn ostáva i naďalej nezmenený. Logo spoločnosti sa tak zároveň viac priblíži k spôsobu, akým sa uvádzalo meno spoločnosti pri jej založení v roku 1864.
Logá obchodných spoločností v rámci skupiny HEINEKEN budú používať nové logo bez označenia krajiny, v ktorej pôsobia. V názve každej spoločnosti, vrátane spoločnosti HEINEKEN Slovensko, sa bude názov HEINEKEN zároveň uvádzať s veľkými písmenami.
Dôvodom pre tento významný krok sú veľké zmeny a transformácie, ktoré sa v koncerne udiali za posledných desať rokov. „V súčasnosti má skupina HEINEKEN vo svojom portfóliu viac ako 250 značiek piva a zamestnáva vrátane joint ventures približne 90 tisíc ľudí na celom svete. Nová vizuálna identita spoločnosti HEINEKEN odráža všetky zmeny, ktoré sa odohrali v nedávnej minulosti, verne odzrkadľuje súčasnosť a priamo naznačuje spoločné smerovanie celej skupiny do budúcnosti,“ hovorí Door Plantenga, generálna riaditeľka spoločnosti HEINEKEN Slovensko a dodáva: „Jednotná vizuálna identita spoločnosti HEINEKEN na celom svete zároveň reprezentuje globálnu silu celého koncernu, ako aj jeho hrdosť, optimizmus a sebavedomie.“
Na Slovensku novú vizuálnu identitu už v týchto dňoch začala zavádzať spoločnosť HEINEKEN Slovensko a.s., jej dcérska spoločnosť HEINEKEN Slovensko Distribúcia s.r.o., ako aj sesterská spoločnosť HEINEKEN Slovensko Sladovne a.s. Podstatná časť tranformácie bude uskutočnená do konca roku 2011 a od konca marca 2012 sa všetky tri spoločnosti budú navonok prezentovať výhradne jednotným logom spoločnosti HEINEKEN. „Sme veľmi radi, že naša spoločnosť bude aj prostredníctvom svojej vizuálnej identity a nového loga odrážať svoje moderné a inovatívne smerovanie,“ dodáva D. Plantenga.