SITA spustila 6.12. nový podcast o zahraničnej politike s názvom Okno do sveta. Moderátorom je bývalý minister zahraničných vecí Miroslav Wlachovský z Globsecu.
Propagácia na sociálnych sieťach a vlastných blogoch môže byť efektívnou formou, ako zvýšiť povedomie o vašej značke, no existuje niekoľko dôvodov, prečo to pre úspech vášho podnikania nestačí.
Natívny článok a PR článok sa často zamieňajú. Aj keď v oboch prípadoch ide o reklamu, ich efektivita je rozdielna. Do ktorého formátu sa oplatí investovať a nejde len o vyhodené peniaze?
Súčasťou úspešného podnikania je budovanie vášho mena, ktoré vás odlíši od konkurencie. Ako to docieliť? Existujú dôležité kroky, ktoré záležia najmä od toho, ako chcete, aby svet videl vašu firmu.
SITA Slovenská tlačová agentúra tento rok oslavuje jubileum a už neuveriteľných 25 rokov od svojho vzniku prináša dôležité informácie z domova aj zo zahraničia. Počas svojho dlhoročného pôsobenia si zaslúžene získala priazeň lojálnych čitateľov, úspešných podnikateľov, vydavateľstiev a mediálne známych osobností.
SITA skvalitňuje svoje služby už 25 rokov a aktuálne spustila prevádzku novej webovej stránky a používateľského rozhrania na prehliadanie agentúrneho servisu.
Slovenský portál foaf.sk v roku 2008 pôvodne vznikol ako študentský projekt, ktorý mal slúžiť na vyhľadávanie prepojení medzi firmami v čase najhlbšieho dopadu hospodárskej krízy.
Na Slovensku nie je nič nevídané, že spoločnosti zo súkromného i verejného sektora podceňujú význam a silu externej komunikácie – čiže „posolstiev“ smerom k verejnosti.
Vaša firma už pravdepodobne má marketingovú stratégiu. Postupom času sa však marketingové metódy menia a vyvíjajú tak, aby zodpovedali svojej dobe a pomáhali plniť vaše obchodné plány. Vypracovala vaša firma novú stratégiu na rok 2022?
Mať dostatok informácií a zároveň sa v nich neutopiť, to môže byť problém. Ako získať výborný mediálny prehľad o spoločensko-politickom dianí, zmenách legislatívy, vybraných trhových segmentoch, alebo konkurenčnom prostredí?
Mať dostatok informácií a zároveň sa v nich neutopiť, to môže byť problém. Ako získať výborný mediálny prehľad o spoločensko-politickom dianí, zmenách legislatívy, vybraných trhových segmentoch, alebo konkurenčnom prostredí?
Súkromná tlačová agentúra SITA rebranduje svoje sektorové weby zastrešované spravodajským portálom SITA.sk. Ide o prvý krok pri posilňovaní značiek odborných webov na mediálnom trhu. Nasledovať budú ďalšie projekty s cieľom obohatiť a zatraktívniť ich obsah.