Nízkonákladová letecká spoločnosť Ryanair zavedie novú pravidelnú linku z Bratislavy na anglické letisko Leeds Bradford od 4. novembra. Letecké spojenie bude k dispozícii dvakrát týždenne, v pondelok a v piatok.
Letecké spoločnosti budú musieť podľa írskeho prepravcu Ryanair znížiť ceny leteniek, v reakcii na nervozitu po marcových teroristických útokoch v Bruseli.
Letecká spoločnosť Ryanair začne prevádzkovať novú pravidelnú linku z Bratislavy na hlavné bruselské letisko Zaventem 8. apríla. Presunie tam lety, ktoré doteraz zabezpečovala na letisko v Charleroi južne od belgickej metropoly.
Z Bratislavy sa dá od 1. apríla lietať do anglického Manchestru, v sobotu pribudnú linky do Beauvais a Palmy de Mallorca a v nedeľu aj do Trapani na ostrove Sicília.
Na Slovensko mierila na rozlúčku so slobodou v piatok večer skupina 12 Britov. Šiesti z nich, vrátane budúceho ženícha, sa však dostali len po letisko Berlín-Schönefeld. Tam sa totiž kapitán letu spoločnosti Ryanair so 170 pasažiermi rozhodol neplánovane pristáť, keďže muži narušovali bezpečnosť na palube a nerešpektovali pokyny posádky.
V rámci zimného letového poriadku uvedie tiež írsky dopravca od konca októbra do prevádzky linky do Edinburghu a Manchestru. Od 1. apríla tohto roku sprevádzkuje novú linku na hlavné bruselské letisko Zaventem.
Nízkonákladová letecká spoločnosť Ryanair uskutoční z bratislavského letiska v období od 18. decembra do 7. januára 2016 mimoriadne lety do Londýna, Birminghamu, Liverpoolu, Ríma, Milána (Bergamo), Alghera a Madridu a späť.
Nízkonákladová letecká spoločnosť Ryanair bude v nasledujúcej letnej sezóne od konca marca do konca októbra 2016 prevádzkovať z bratislavského letiska spolu devätnásť pravidelných liniek so 79 letmi týždenne.
Írska nízkonákladová letecká spoločnosť Ryanair bude pravidelnú linku na hlavné bruselské letisko Zaventem prevádzkovať šesťkrát týždenne okrem soboty.
Írska nízkonákladová letecká spoločnosť Ryanair bude pravidelnú linku na hlavné bruselské letisko Zaventem prevádzkovať šesťkrát týždenne okrem soboty.
Každý pasažier musí mať cestovný doklad, všetky potrebné dokumenty na cestu a platnú letenku. Ak to tak nebude, žiadneho takého pasažiera neprevezieme, zdôraznil finančný riaditeľ spoločnosti.
Spoločnosť odstavuje svoj web a aplikáciu pre upgrade systému. Zároveň e-mailmi a sms-kami upozornila klientov, ktorí cestujú v utorok a v stredu, aby check-in či prípadné zmeny vykonali ešte v pondelok.