Víťazom siedmeho ročníka ankety Smart Poisťovňa, v ktorej verejnosť vyberá najlepšiu slovenskú poisťovňu z pohľadu smart a online funkcionalít, sa stala KOOPERATIVA.
Záujem klientov poisťovne KOOPERATIVA o online služby stále rastie. Počet klientov, ktorí využívajú portál eKooperativa, prekročil v júni počet 100 000.
Vo víťaznej lokalite Slovenska vyrastie jedinečný sad s prvkami permakultúry a vzácnymi odrodami ovocných stromov. Projekt sa zameriava na záchranu miznúcich odrôd, ktoré poznali naši starí či prastarí rodičia.
Program nabitý kvalitnou domácou hudbou a diskusiami či workshopmi na aktuálne témy pripravuje od 21. do 23. apríla pod strechou Novej Cvernovky v Bratislave showcasový festival Sharpe.
Poisťovňa KOOPERATIVA sa pripája k obrovskej vlne pomoci pre našich východných susedov. Svojich zamestnancov, spolupracovníkov a klientov motivuje k zapojeniu sa do vlastnej verejnej zbierky.
Poisťovňa KOOPERATIVA prichádza s novou alternatívou kapitálovo-investičného životného poistenia. Profi invest je určený pre klientov so záujmom zhodnocovať svoje financie cez investície do svetových spoločností hodnotených na základe ich udržateľného a zodpovedného správania. Navyše ponúka klientom poistné krytie pre prípad vážnych zdravotných problémov, úrazu, hospitalizácie, invalidity alebo smrti.
Líder v oblasti povinného zmluvného poistenia (PZP) vozidiel na Slovensku predstavuje nový produkt, ktorý umožňuje vyskladať si komplexné autopoistenie v jednom balíku a zvýhodniť si tak celkovú cenu.
Takmer štvrtina všetkých poistných udalostí zo životného poistenia súvisiacich s úmrtím v roku 2021 súvisela s ochorením COVID-19. Potvrdzujú to údaje z poisťovne KOOPERATIVA, ktorá ako líder v oblasti životného poistenia patrí medzi slovenské poisťovne s najväčším objemom plnenia viazaného na zdravotné riziká pandémie.
Poisťovňa Kooperativa si aj napriek pandémii dokázala udržať svoje postavenie na trhu a rástla najmä v oblasti životného poistenia, poistenia nehnuteľností a vozidiel. V tomto roku, kedy oslavuje 30. výročie od svojho založenia, sa ku koncu júla starala o viac ako dva milióny aktívnych poistných zmlúv, čo predstavuje viac ako 1,45 mil. zákazníkov.