Klimatické zmeny a ich nepriaznivý dopad na našu planétu sú reálnou hrozbou pre budúcnosť ľudí. Kaufland a Lidl ako zodpovedné spoločnosti vnímajú túto situáciu veľmi vážne, preto je ochrana klímy dôležitou súčasťou ich stratégie trvalej udržateľnosti.
Pravidelnú nádielku čerstvého ovocia alebo zeleniny pre svojich žiakov každý týždeň získa v budúcom školskom roku 70 slovenských základných škôl vďaka Kauflandu a jeho projektu Čerstvé hlavičky.
Spoločnosti Lidl Slovenská republika a Kaufland Slovenská republika podnikajú konkrétne kroky na podporu udržateľného obehového hospodárstva. V rámci plastovej stratégie Reset Plastic skupiny Schwarz plánujú obe spoločnosti používať do konca roka 2025 v priemere 20 percent plastového recyklátu v obaloch vlastných značiek.
Spoločnosti Lidl Slovenská republika a Kaufland Slovenská republika podnikajú konkrétne kroky na podporu udržateľného obehového hospodárstva. V rámci plastovej stratégie Reset Plastic skupiny Schwarz plánujú obe spoločnosti používať do konca roka 2025 v priemere 20 percent plastového recyklátu v obaloch vlastných značiek.
S cieľom chrániť prirodzenú biodiverzitu, Kaufland podporuje svojich dodávateľov v zodpovednom prístupe k životnému prostrediu a podieľa sa na množstve projektov, vrátane výstavby hmyzích hotelov v mestách.
Milovníkov remeselného piva čaká v apríli veľké prekvapenie. V rámci dlhodobého projektu, do ktorého sa zapojilo 29 pivovarov, Kaufland svojim zákazníkom prináša najširší sortiment remeselných pív spomedzi reťazcov a zároveň podporuje pivovarníkov v neľahkom období.
Medzi najpredávanejšie druhy rezaných kvetov na Slovensku patria ruže, chryzantémy a tulipány. Ročne ich kúpime niekoľko miliónov kusov. Je však dôležité, aby sa pri ich pestovaní myslelo na ochranu životného prostredia, pestovateľov a v neposlednom rade, na zdravie zákazníkov.
Všetci chceme, aby boli deti zdravé a plné energie. Záleží na tom aj spoločnosti Kaufland. Preto štartuje už tretí ročník projektu Čerstvé hlavičky, ktorým motivuje školákov, aby pravidelne jedli čerstvé ovocie a zeleninu a nabili sa tak vitamínmi a energiou.
Prvý prípad nového koronavírusu na Slovensku potvrdili v piatok 6. 3. 2020. Odvtedy sme si museli zvyknúť na dodržiavanie prísnych hygienických opatrení a izolácie nielen od vonkajšieho sveta, ale i od najbližších, a práca a štúdium z domu sa stali samozrejmosťou.
Už po piatykrát mala verejnosť možnosť zapojiť sa do charitatívnej zbierky potravín „Pomáhame potravinami“, ktorú organizuje spoločnosť Kaufland v spolupráci so Slovenským Červeným krížom. Slováci opäť nesklamali a počas tohto dňa sa podarilo vyzbierať celkovo 47 ton potravín. Spoločnosť Kaufland navyše k tomuto počtu venovala ďalších 12 ton potravín.
Spoločnosť Kaufland zaradila do svojej ponuky 100 % slovenské bravčové mäso. Ide o mäso zo zvierat, ktorých pôvod, chov, spracovanie a distribúcia spadajú výhradne na územie Slovenska. Týmto krokom spoločnosť pokračuje v rozširovaní ponuky mäsa od slovenských producentov.