Lidl a Kaufland rozširujú ciele vo svojej plastovej stratégii. Väčšia miera používania plastového recyklátu a odstránenie čierneho plastu

Spoločnosti Lidl Slovenská republika a Kaufland Slovenská republika podnikajú konkrétne kroky na podporu udržateľného obehového hospodárstva. V rámci plastovej stratégie Reset Plastic skupiny Schwarz plánujú obe spoločnosti používať do konca roka 2025 v priemere 20 percent plastového recyklátu v obaloch vlastných značiek.
New project 10.jpg

Lidl a Kaufland rozširujú ciele vo svojej plastovej stratégii. Väčšia miera používania plastového recyklátu a odstránenie čierneho plastu

Spoločnosti Lidl Slovenská republika a Kaufland Slovenská republika podnikajú konkrétne kroky na podporu udržateľného obehového hospodárstva. V rámci plastovej stratégie Reset Plastic skupiny Schwarz plánujú obe spoločnosti používať do konca roka 2025 v priemere 20 percent plastového recyklátu v obaloch vlastných značiek.
New project 10.jpg

Najširšiu ponuku slovenských remeselných pív nájdete iba v Kauflande

Milovníkov remeselného piva čaká v apríli veľké prekvapenie. V rámci dlhodobého projektu, do ktorého sa zapojilo 29 pivovarov, Kaufland svojim zákazníkom prináša najširší sortiment remeselných pív spomedzi reťazcov a zároveň podporuje pivovarníkov v neľahkom období.
Draught beer in glasses

Kvety, ktoré sú šetrné k planéte, kúpite aj v Kauflande

Medzi najpredávanejšie druhy rezaných kvetov na Slovensku patria ruže, chryzantémy a tulipány. Ročne ich kúpime niekoľko miliónov kusov. Je však dôležité, aby sa pri ich pestovaní myslelo na ochranu životného prostredia, pestovateľov a v neposlednom rade, na zdravie zákazníkov.
Frau zeigt blumen vom markt

Úspešný projekt Čerstvé hlavičky pre školákov opäť štartuje

Všetci chceme, aby boli deti zdravé a plné energie. Záleží na tom aj spoločnosti Kaufland. Preto štartuje už tretí ročník projektu Čerstvé hlavičky, ktorým motivuje školákov, aby pravidelne jedli čerstvé ovocie a zeleninu a nabili sa tak vitamínmi a energiou.
Vizual cerstve hlavicky_1.jpg

Korona rok posilnil naše vzťahy

Prvý prípad nového koronavírusu na Slovensku potvrdili v piatok 6. 3. 2020. Odvtedy sme si museli zvyknúť na dodržiavanie prísnych hygienických opatrení a izolácie nielen od vonkajšieho sveta, ale i  od najbližších, a práca a štúdium z domu sa stali samozrejmosťou.
Kaufland_ilustracna.jpg

Vďaka potravinovej zbierke sme spoločne uľahčili život 2977 rodinám po celom Slovensku

Už po piatykrát mala verejnosť možnosť zapojiť sa do charitatívnej zbierky potravín „Pomáhame potravinami“, ktorú organizuje spoločnosť Kaufland v spolupráci so Slovenským Červeným krížom. Slováci opäť nesklamali a počas tohto dňa sa podarilo vyzbierať celkovo 47 ton potravín. Spoločnosť Kaufland navyše k tomuto počtu venovala ďalších 12 ton potravín.
Kl_zbierka_cestoviny_final_sirka_logo.jpg