Kúpa auta patrí medzi najväčšie investície v živote bežného človeka. Počet predaných automobilov u nás každoročne stúpa a trendom sa stalo skôr kupovať ojazdené než nové autá. Za nižšiu cenu tak človek môže mať kvalitné vozidlo, ktoré mu urobí rovnakú službu. Nákup jazdenky so sebou však prináša rôzne nástrahy, ktorým treba predchádzať. Preto je výhodnejšie obrátiť sa na profesionálnych predajcov, než kupovať auto od súkromnej osoby niekde na ulici. U nás je dlhodobo najväčším distribútorom ojazdených áut sieť autocentier AAA AUTO, ktorá na slovenskom trhu pôsobí už 15 rokov a za toto obdobie obslúžila už 400 000 zákazníkov na výkupe a predaji.
Kúpa auta patrí medzi najväčšie investície v živote bežného človeka. Počet predaných automobilov u nás každoročne stúpa a trendom sa stalo skôr kupovať ojazdené než nové autá. Za nižšiu cenu tak človek môže mať kvalitné vozidlo, ktoré mu urobí rovnakú službu. Nákup jazdenky so sebou však prináša rôzne nástrahy, ktorým treba predchádzať. Preto je výhodnejšie obrátiť sa na profesionálnych predajcov, než kupovať auto od súkromnej osoby niekde na ulici. U nás je dlhodobo najväčším distribútorom ojazdených áut sieť autocentier AAA AUTO, ktorá na slovenskom trhu pôsobí už 15 rokov a za toto obdobie obslúžila už 400 000 zákazníkov na výkupe a predaji.
Zrejme každý vie, že pred kúpou jazdeného auta je nevyhnutná kontrola jeho technického stavu. Avšak nie všetci to aj urobia. Navyše, časť kupujúcich ani netuší, že nie všetky podvody súvisia iba s technickým stavom vozidla a preverovať by mali oveľa viac vecí. Stočený odometer, automobil daný do zálohy, v exekúcii, sfalšovaná technická knižka či predaj vozidla bez vedomia druhého z manželov. To sú len niektoré z rizík, ktoré môžu veľmi rýchlo pokaziť radosť z nového vozidla. Profesionálny predajcovia preto investujú do kontrol áut milióny eur.
Známy moderátor a influencer Michal Sabo sa stal tvárou siete autocentier AAA AUTO na sociálnych sieťach. Michal presedlal do priestranného vozidla Škoda Kodiaq, ktoré ho bude od teraz sprevádzať na jeho cestách. Najväčší predajca jazdeniek takto rozširuje svoj komunikačný koncept.
AAA AUTO sa míľovými krokmi blíži k prekonaniu rekordu v ročnom objeme predaja vozidiel na stredoeurópskom trhu. Dosiahnuť tento cieľ má pomôcť aj zľavová akcia Black Friday, v rámci ktorej zlacňuje viac ako 1 500 jazdeniek. Priemerná výška zľavy je 1 800 eur.
Za posledný rok vznikla okrem inovačného laboratória AuresLab aj značka pre predaj investičných vozidiel Mototechna Classic či autopožičovňa Mototechna Drive.
Stovky ľudí sa denne zbavujú svojich ojazdených miláčikov, nie vždy im za ne ale v autobazároch dajú tú najlepšiu cenu. Vďaka novej aplikácii, ktorú pre sieť autocentier AAA AUTO vyvinulo inovačné laboratórium AuresLab vedené Stanislavom Gálikom, však v týchto autocentrách zákazníci dostávajú výrazne lepšiu ponuku ako v menších bazároch. Tie totiž takto pokročilé technológie nie sú schopné zavádzať. Aplikácia Algorithmic Pricing dokáže analyzovať dáta o ojazdených vozidlách na slovenskom trhu a na základe týchto dát potom určiť najvýhodnejšiu cenu ako pre výkup, tak aj pre následný predaj automobilu. Ak chce zákazník bazáru predať napríklad 8 rokov starú dieselovú Octaviu, môže vďaka tomu dostať až o 15 % lepšiu výkupnú cenu ako u iného obchodníka.