Vzdelávanie detí v oblasti peňazí je do veľkej miery na pleciach rodičov. Väčšina z nich (81,5 %) si myslí, že sa školy tejto téme málo venujú. Fakt, že doterajšie vzdelávanie je málo efektívne, dokazuje aj PISA testovanie školákov.
Žiaci základných a stredných škôl hľadali najlepší spôsob ako naučiť deti a mladých ľudí prakticky a efektívne hospodáriť s peniazmi.” Na súťaži Innovation camp sa 60 žiakov z celého Slovenska zamýšľalo nad tým, ako efektívne zlepšiť finančnú gramotnosť svojich rovesníkov.
Pri spotrebných úveroch priemerná úroková sadzba pre jesenné marketingové akcie klesla v októbri na historický rekord, no odvtedy nepatrne začína rásť.
V roku 2021 prešli 365.bank a Poštová banka strategickou transformáciou, v rámci ktorej si obe banky vymenili svoje doterajšie pozície a hlavnou značkou sa stala 365.bank.
V oblasti rodovej rovnosti máme na Slovensku stále čo doháňať. 365.bank pri príležitosti dnešného MDŽ poukazuje na problém platovej nerovnosti, ktorú prehlbuje stále prebiehajúca pandémia koronavírusu.
Peniaze, aj sexuálna výchova patria v rodinách k témam, ktoré sú vnímané ako tabu. A to aj napriek tomu, že potrebu rozprávať sa o nich s deťmi si uvedomuje drvivá väčšina rodičov (90 %).
Kritické myslenie, mediálna gramotnosť a životné prostredie patria k najväčším výzvam dnešnej doby. Pre pedagógov a pedagogičky je náročné zorientovať sa v spleti množstva rôznych informácií, viesť hodnotovú diskusiu, realizovať praktickú envirovýchovu a pripraviť svojich žiakov na súčasný svet.
Za benzín aj naftu si v medziročnom porovnaní stále výrazne priplácame. Najvýraznejší medziročný rast zaznamenáva nafta, ktorá je až o 28 percent drahšia ako vlani.