BRATISLAVA 7. marca (WBN/PR) – Nová ePobočka Všeobecnej zdravotnej poisťovne sa stretla s pozitívnou odozvou. Za necelé dva týždne využilo jednoduchšiu registráciu takmer 6 000 klientov. ePobočka je zatiaľ dostupná pre poistencov a individuálnych platiteľov a spĺňa všetky atribúty modernej elektronickej komunikácie s poisťovňou. ePobočka je prístupná 24 hodín denne, je prehľadná a má viaceré nové funkčnosti.
Pri samotnej registrácií už nie je potrebné navštíviť pobočku, teraz stačí iba kliknúť na www.vszp.sk (odkaz ePobočka) a vyplniť niekoľko základných údajov.
Vďaka ePobočke si môžu poistenci prezerať napríklad výpisy zo svojho osobného účtu poistenca, prehľady o navštívených lekároch, alebo aj prehľady o doplatkoch za lieky. Navyše si môžu jednoducho požiadať aj o vydanie Európskeho preukazu zdravotného poistenia, zistiť, kto za nich platí poistné, alebo si skontrolovať údaje a návštevy svojho dieťaťa a spravovať jeho údaje pod svojím kontom. Novinkou je možnosť nahlásenia zmien v údajoch elektronicky, bez nutnosti návštevy pobočky – napr. zmena adresy, mena, priezviska, atď.
Platiteľom poistného prináša nová ePobočka viacero praktických funkčností, ktoré im uľahčia život. Majú napríklad možnosť kontrolovať si stav svojho saldokonta, prehľad predpisov, ktorý im umožní overiť si výšku a správnosť mesačného preddavku, ale aj prehľad platieb vo VšZP, prípadne prehľad saldokonta ročného zúčtovania.