BRATISLAVA 7. novembra 2017 (WBN/PR) – Týždenník TREND prináša desať špičkových manažérov a ich interview s desiatimi redaktormi počas konferencie TOP manažment, ktorá sa uskutoční 14. novembra v Grand Hotel River Park v Bratislave. V ich rozhovoroch predstavíme to najlepšie z rôznych biznisov – od finančníctva cez priemysel 4.0 až po digitálnu ekonomiku, výskum počítačov a umelej inteligencie. Viacerí z nich sa preslávili v zahraničí, ďalší doma prinášajú inovácie, ktoré ovplyvnia celé odvetvia. Jedno majú všetci spoločné: pochopili prichádzajúce zmeny, majú odvahu a invenciu riešiť veci inak a presvedčili ľudí, že ich cesta je správna.
Na konferencii sa tradične stretávajú generálni riaditelia a manažéri najvýznamnejších a najúspešnejších slovenských firiem. Pokračuje večerným slávnostným odovzdávaním výročných cien TREND TOP za mimoriadne podnikateľské výsledky – Firma roka, Banka roka, Poisťovňa roka, Manažér roka Investor roka a Daňovník roka (TAXPARENCY®).
Zvyšovanie profitability a rast firiem
Stredná Európa rastie o čosi rýchlejšie ako vyspelé ekonomiky. Tento trend však nemusí pokračovať donekonečna. Ako najlepšie využiť súčasné „roky hojnosti“ a pripraviť sa na situáciu, keď ziskovosť bude treba udržať aj pri pomalšie rastúcom dopyte? Čo musia robiť manažéri, aby nastavili firmy na zásadné zmeny biznis modelov? Čo treba urobiť s firmami, aby boli pripravené na nové etapy ich rozvoja?
Technológie, inovácie a posilňovanie kompetencie v biznise
Digitalizácia a s ňou spojená automatizácia a robotizácia ponúkajú príležitosť postaviť tradičné firmy na nové základy a zásadne posilniť ich strategické kompetencie. Nové technológie a prelomové inovácie menia podstatu nielen výroby, ale aj obchodu, služieb a vytvárajú novú ekonomiku. S revolučnými produktmi a službami prichádzajú aj startupy, vďaka inováciám dnes malé firmy môžu zmeniť celé tradičné odvetvia. O úspechu už viac ako financie rozhodujú znalosti. To dáva šancu talentom a aj Slovákom sa darí prichádzať so svetovými riešeniami, ktoré môžu zmeniť aj váš biznis.
Nové komunikačné nástroje, kreativita a spokojnosť zákazníka
Zákazník sa zmenil a stal sa skutočným pánom. Tento trend sa neprejavuje len v kustomizácii produktov, ale aj vo firemných procesoch. Zákazník hľadá pridanú hodnotu, ktorá sa tvorí generovaním prelomových myšlienok. Naplniť očakávania zákazníka dokáže len kreatívna firma s vyspelou firemnou kultúrou, v ktorej tímy aktívne komunikujú vnútri aj navonok, budujú synergie a využívajú partnerstvá s rovnako kompetentnými partnermi v iných oblastiach.
Program a prihlášku nájdete na stránke www.trendkonferencie.sk