BRATISLAVA 24. apríla (WBN/PR) – Čoraz viac zákazníkov Tesca využíva voľné dni a sviatky na oddych a stretávanie sa s rodinou a nákupy si nechávajú priniesť cez službu Tesco Potraviny domov. Pohodlnú donášku tovaru až k dverám domova využil počas veľkonočného obdobia rekordný počet ľudí. Vyše 2 000 domácností uprednostnilo pred stresom z nákupov vytvorenie nákupného zoznamu kliknutím myšou cez webstránku: potravinydomov.itesco.sk/sk-SK/
„Ľudia si aj počas sviatkov jari radi doprajú niečo výnimočné – najmä rôzne delikatesy a špeciality. Keďže sú to ďalšie rodinné sviatky, tak čas venujú najmä stolovaniu a hodovaniu s najbližšími. Gazdinky oceňujú, že im veľký nákup odvezieme až k dverám,“ povedala Katarína Tokárová, E-commerce manažérka služby Tesco Potraviny domov. Najviac zákazníkov využilo službu vo štvrtok pred Veľkou nocou.
Slováci si cez službu Tesco Potraviny domov objednávali najmä čerstvé potraviny, údeniny, sladkosti pre šibačov, ale aj ťažké balenia nealko nápojov. „Zaujímavosťou bolo, že zákazníci stihli podľa objednávaného tovaru pred Veľkou nocou nielen veľké upratovanie, ale aj grilovačky či úpravy záhradky a balkónov,“ doplnila K. Tokárová. Hitom boli totiž nielen veľké balenia pracích práškov a čistiacich prostriedkov, ale aj pomôcky na grilovanie, záhradné náradie či substráty do črepníkov.
Pred Veľkou nocou pribudlo množstvo nových zákazníkov v Nitre, Košiciach, Prešove a v Trnave, ktorí využívali aj častejšie službu vyzdvihnutia nákupu v predajniach – Klikni & Vyzdvihni.
Donáška tovaru Tesco Potraviny domov funguje už vo vyše 90 mestách a obciach. Pri nakupovaní tak môže ušetriť čas až 1,5 milióna zákazníkov. „Sme radi, že obľúbenosť služby rastie, a preto neustále pracujeme na jej rozšírení do ďalších lokality, pričom prioritou sú krajské mestá,“ dodala K. Tokárová.
Najväčší záujem o službu je v zimnom období a počas sviatkov. Typickými zákazníkmi donáškovej služby sú ženy vo veku 30 až 54 rokov, mamičky na materskej dovolenke, rodiny s deťmi a zaneprázdnení manažéri. Výnimkou nie sú ani dôchodcovia, ktorým službu objednajú ich dospelé deti. Najobľúbenejším dňom dovozu tovaru je piatok a sobota doobeda a najviac objednávaným tovarom sú nealkoholické nápoje, mlieko a detské plienky.
Služba ponúka dopravu zdarma aj pre zdravotne ťažko postihnutých (ZŤP) zákazníkov, ak cena ich nákupu presiahne 20 eur.
Ako funguje služba Tesco Potraviny domov a Klikni & Vyzdvihni?
• Zákazník si pohodlne doma po registrácii cez webstránku itesco.sk/potravinydomov vytvorí nákupný zoznam z vyše 21-tisíc výrobkov – chladené, mrazené a trvanlivé potraviny, drogéria, vybraný priemyselný tovar, základný textil.
• Zvolí si čas dovozu, ktorý mu vyhovuje. K dispozícii má 7 dní v týždni, 2-hodinové časy rozvozu medzi 8.00 hod. a 22.00 hod. (na nasledujúci deň alebo až do troch týždňov).
• Nákup zákazníkovi privezú špeciálne zaškolení pracovníci domov až k dverám.
• Svoj nákup si môže zákazník vyzdvihnúť aj osobne pri predajni denne od 8.00 do 22.00 hod. Stačí pri tvorení nákupného zoznamu itesco.sk/potravinydomov zvoliť možnosť Klikni & Vyzdvihni. (Služba funguje pri hypermarketoch – Tesco Extra Bratislava Zlaté piesky, Petržalka, Košice a Tesco Nitra).
• Zákazník si môže vybrať z dvoch spôsobov úhrady: platbu vopred cez internet alebo kartou pri prevzatí tovaru.
• Ceny tovarov sú rovnaké ako v hypermarkete v deň prevzatia nákupu vrátane akcií.
• Služba dovozu tovaru Potraviny domov stojí od 2,49 € do 3,99 €, služba Klikni & Vyzdvihni stojí 1,99 €.
• Pokiaľ náhodou nie je niektorá položka z nákupného zoznamu zákazníka k dispozícii, vyberie pracovník vhodnú náhradu. Záleží potom už iba na zákazníkovi, či sa pre túto alternatívu rozhodne alebo ju odmietne.
• Počas prípravy a rozvozu tovaru je neustále dodržiavaná a kontrolovaná stanovená teplota tovaru.
Ako služba funguje, si môžete pozrieť aj tu: