Roman Brecely, ktorého strana Sieť nominuje na ministra dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja, v roku 2013 pôsobil ako člen predstavenstva v Jadrovej energetickej spoločnosti Slovenska. Opoziční liberáli začnú nového ministra dopravy hodnotiť po jeho prvých krokoch.
Najväčšou výzvou SaS je, aby sme zo Slovenska urobili krajinu, kde sa oplatí podnikať, pracovať a žiť. Slovensko potrebuje rozsiahle reformy, vraví Richard Sulík.
Finančné prostriedky z eurofondov by mali byť podľa strany Sloboda a Solidarita výhradne používané na budovanie cestnej a železničnej infraštruktúry. Nemali by sa z nich financovať investície, ktoré sú súčasťou komerčného trhu a narúšajú konkurenčné prostredie medzi poskytovateľmi služieb.
SaS upozorňuje, že navrhovaný zákon umožňuje majiteľom objektov, ktoré neboli skolaudované a užívajú ich viac ako dvadsať rokov, sa kolaudácii vyhnúť, čo je zásadná procedúra pre legitímne a bezpečné užívanie stavby.
Za odlivom cestujúcich z IC vlakov vidia liberáli dve príčiny a to kanibalizmus vo vlakovej doprave samotného štátneho prepravcu a neschopnosť ZSSK bez dotácií konkurovať súkromnému prepravcovi.
Expert SaS na dopravu a stavebníctvo Miroslav Ivan upozornil, že pre nemeckú minimálnu mzdu môžu mať slovenskí dopravcovia veľké ťažkosti a pre niektorých to môže byť likvidačné.