21.3.21. Takmer polovica zákazníkov odmieta obchodovanie s ich dátami, vzrástli obavy z kyberútokov Firmy čoraz viac investujú do produktov, ktoré sú personalizované. Produkty alebo služby na mieru jednotlivcom, sú prioritou pre dve tretiny firiem.
15.11.20. Predvianočná bitka o zákazníkov sa bude viesť na internete, súčasná situácia nahráva e-shopom Zákazníkom podľa prieskumu nechýba nakupovanie vo veľkých obchodných centrách či supermarketoch.
23.5.20. Tržby počas pandémie vzrástli štyrom z desiatich slovenských e-shopov, ukázal prieskum Podľa prieskumu sa pätine tržby počas koronakrízy nezmenili, naopak pokles zaznamenalo 37 % slovenských e-commerce firiem.
Dôchodca sa rozčúlil pre parkovací systém. Treba sa vybaviť flexou, 9 mm železom a strieľať na fízlov, nabádal ľudí
Naspäť domov sa vráti málo Sýrčanov, pretože by museli začínať od nuly, ale nehaňme ich za to - ROZHOVOR