Kvalitné domáce paradajky od slovenských farmárov si môžu celoročne vychutnať zákazníci Tesca. Reťazec od novembra minulého roka spustil spoluprácu so spoločnosťou Paradajkovo z Bratislavy, ktorá dodáva do predajní Tesco tie najlepšie slovenské cherry paradajky.
Chlieb, nápoje, prášok na pranie, detské plienky či granule pre psíkov si budú môcť pohodlne online objednať domov už aj obyvatelia Žiliny a okolia. Reťazec Tesco totiž rozširuje svoju službu Tesco Online nákupov aj na sever Slovenska. Najobľúbenejšiu službu dovozu potravín, drogérie či potrieb pre domácnosť tak môže od polovice mája využívať celkovo 704-tisíc domácností a 1,8 milióna ľudí na Slovensku.
Viac ako 700 miliónov kusov – taký je počet výrobkov zo Slovenska, ktoré si minulý rok kúpili zákazníci v obchodoch Tesco. Spoločnosť sa tak zaradila medzi reťazce s najvyšším počtom predaných slovenských výrobkov.
K Veľkej noci na Slovensku patria okrem korbáčika a sladkostí neodmysliteľne aj vajíčka. V rastúcej miere sa Slováci zaujímajú, odkiaľ vajíčka pochádzajú, a na etikete hľadajú slovenskú vlajku. Vedeli ste však, že spôsob chovu a pôvod krajiny, odkiaľ vajíčko pochádza, je ukryté aj v kódoch na škrupine?
Tesco patrí k maloobchodným reťazcom s najväčším počtom predaných slovenských výrobkov. Len za minulý rok si zákazníci v predajniach Tesco kúpili 700 miliónov potravín od slovenských dodávateľov v hodnote 400 miliónov eur.
Výrazný podiel slovenskej hydiny je zastúpený v predajniach Tesco vďaka dlhodobej spolupráci so slovenskými hydinárskymi spoločnosťami a dodávateľmi. Podiel hydiny slovenského pôvodu tvorí v súčasnosti v sieti Tesco až 75 % v tejto kategórii.
Ako jeden z celosvetových lídrov v oblasti maloobchodu si spoločnosť Tesco uvedomuje svoju zodpovednosť pri ochrane životného prostredia. Aj preto Tesco na Retail Summite v Prahe oznámilo 5. februára svoj záväzok v oblasti znižovania objemu plastových obalov v rámci svojho podnikania. Cieľom je predstaviť obaly vlastnej značky v 100 % recyklovateľných alternatívach do roku 2025, vďaka ktorým sa podstatne zníži odpad z obalov vo všetkých Tesco prevádzkach. Spoločnosť má ambíciu stať sa lídrom v udržateľnosti obalových materiálov vytvorením tzv. uzatvorenej recyklačnej slučky.