Zahurancova1.jpg

Andrea Zahurancová je novou tvárou Mototechny na sociálnych sieťach

Známa travel blogerka a influencerka Andrea Zahurancová sa stala tvárou značky zánovných vozidiel Mototechna na sociálnych sieťach. Andrea si prevzala kľúčiky od vozidla Renault Kadjar a je tak po husľovom virtuózovi Filipovi Jančíkovi už druhou významnou tvárou slovenského internetu, ktorá spojila svoje meno s Mototechnou.
Mm1_5238 2.jpg

Výhoda novodobej Mototechny – veľký výber vozidiel, ktoré sú ihneď k dispozícii

Značka Mototechna, ktorú poznajú ľudia ešte z čias socializmu, ako prvá využila medzeru na trhu a reagovala na záujem zákazníkov o zánovné vozidlá. V súčasnosti ponúka vyše 430 áut rôznych značiek a rozmanitých výbav, z ktorých si vyberú aj  nároční motoristi. Výhodou zánovných automobilov oproti novým je okamžitá dostupnosť a cena až o 40 percent nižšia ako v prípade nových automobilov.
Mm1_3515.jpg

Zánovný Opel Astra – vyvážené a atraktívne vozidlo

Piata generácia modelu Astra, rovnako ako aj tie pred ňou, predstavuje snahu automobilky Opel posunúť svoj model nižšej strednej triedy medzi tie najlepšie v kategórii. Aj naďalej platí, že Astra je aj v piatej generácii vyvážené a atraktívne vozidlo, ktorého dizajn hrá na momentálne obľúbenú dynamickú nôtu. Rôzne varianty motorizácie a výbavy tohto modelu s komfortným podvozkom a dobrými jazdnými vlastnosťami ponúka ihneď k odberu značka zánovných áut Mototechna.
Foto_mototechna2.jpg

Mototechna predala za päť rokov obnovenej existencie už 40 000 zánovných áut

Je to už viac ako päť rokov, čo sa spoločnosť AAA AUTO rozhodla vyčleniť predaj zánovných a referenčných vozidiel v Českej republike a následne aj na Slovensku pod značku Mototechna, ktorú si ľudia pamätajú ako obchodníka s autami ešte z čias  socialistického Československa. Trend nástupu záujmu o takmer nové vozidlá sa podarilo dobre zachytiť – za dobu svojej existencie Mototechna predala už 40 000 takýchto automobilov. Na Slovensku, kde tento rok Mototechna oslavuje päť rokov, záujem o zánovné autá nestále stúpa, v porovnaní s prvým rokom existencie predaje v minulom roku vzrástli o 53 %. Mototechna aktuálne ponúka vyše 360 áut najžiadanejších modelov a značiek, ktoré sú k dispozícii ihneď. Výber sa chystá ešte rozšíriť až na 500 vozidiel.
Mototechna_foto.jpg

Mototechna tento rok do konca novembra predala už vyše 1 700 zánovných áut

Za prvých jedenásť mesiacov tohto roka značka zánovných automobilov Mototechna predala už viac ako 1 700 vozidiel. Predaje medziročne vzrástli o 14 %. Výrazne stúpol záujem o SUV, ktorých sa oproti vlaňajšku predalo o 40 % viac. Mototechna, ktorá bola znova uvedená na trh v roku 2012, v súčasnej dobe ponúka takmer 350 áut až 25 značiek. Na rozdiel od dlhých čakacích dôb na nové vozidlá, ktoré môžu byť dlhšie ako rok, sú takmer nové vozidlá z Mototechny k dispozícii ihneď.