Podľa novej štúdie KPMG s názvom DNA zákazníckej skúsenosti očakávania svojich zákazníkov najlepšie napĺňa súkromný autobusový a vlakový dopravca RegioJet. V prvej päťke rebríčka sa umiestnili aj Martinus.sk, CINEMAX, IKEA a Lidl. Tieto spoločnosti najlepšie rozumejú potrebám svojich zákazníkov, vážia si ich, ponúkajú relevantné produkty a služby, vedia poradiť a zároveň sú priateľské a slušné. Celkovo najúspešnejším sektorom je odvetvie maloobchodu.
Priemerná výška poskytnutého úveru v oblasti projektového financovania realít sa na Slovensku minulý rok pohybovala na úrovni 13 – 20 miliónov eur. Pre slovenské banky je zo sektoru nehnuteľností najatraktívnejší rezidenčný segment, teda segment bývania.
Aj napriek zlepšeniu situácie na Slovensku v riadnom splácaní úverov na nehnuteľnosti, je podľa spoločnosti KPMG podiel nesplácaných úverov stále vysoký.