V poradí štvrtý rok sa dm zmenou BLACK piatku na GIVING rozhodla venovať 5 percent z celkového denného obratu e-shopu mojadm.sk a všetkých svojich predajní v rámci svojej iniciatívy GIVING FRIDAY, ktorá tento rok padla na 26. novembra.
Už štvrtý rok mení dm „Black Friday“ na „Giving Friday“, keď sa nákupom počas piatka, ktorý tento rok padol na 26. novembra, opäť spája s podporou zmysluplného projektu v spolupráci so Slovenskou katolíckou charitou.
Spoločnosť dm drogerie markt aj napriek pretrvávajúcej pandemickej situácii svojimi hospodárskymi výsledkami potvrdila za uplynulý obchodný rok pozitívny trend rastu.
Posledný septembrový deň otvorila dm v bratislavských Nivách svoju 160. predajňu, ktorej otvorenie bolo spojené s podporou realizácie jedného z troch klimatických projektov, tentoraz v Bratislave.
Od utorka 7. septembra spustila dm ďalšiu službu, ktorou sa dostáva opäť bižšie k svojim zákazníkom, a to expresné vyzdvihnutie objednávky v ľubovoľnej predajni dm na Slovensku.
Vo štvrtok 2. septembra otvorila dm na prízemí nitrianskeho obchodného centra Mlyny svoju novú predajňu. Jej otvorenie bolo spojené s podporou realizácie jedného z troch projektov v centre Nitry upozorňujúcich na zmenu klímy, keď o víťazovi rozhodla verejnosť v hlasovaní.
Spoločnosť dm vyvinula produkty vlastných značiek každodennej potreby s označením Pro Climate, ktoré sú nielen klimaticky neutrálne, ale prvýkrát aj neutrálne k životnému prostrediu.
V uplynulých týždňoch obohatili sortiment predajní dm nové udržateľné viskózové tašky na opakované použitie LENZING™ ECOVERO™, ktoré nahradili svojich farebných bavlnených predchodcov.
Spoločnosť Signify (Euronext: LIGHT), svetový líder v oblasti osvetlenia, nainštalovala 280 stropných UV-C dezinfekčných svietidiel Philips v 40 pobočkách slovenského reťazca drogérií dm, čím poskytuje ich zákazníkom a zamestnancom ďalšiu úroveň ochrany.