BRATISLAVA 4. apríla (WBN/PR) – Včera sa v Bratislave konalo prvé predstavenie Vražda v Bakchuse na štýl Crime & Dine a pozvaní hostia sa mohli pri večeri zapojiť do pátrania po vrahovi.
V Anglicku, Nemecku či Rakúsku funguje tento zvláštny kríženec spoločenskej hry a detektívky už viac ako 30 rokov a teší sa obrovskej popularite. Svedčia o tom videá na internete aj tisíce nadšených divákov. Obrovský záujem o tento zábavný žáner aj renesancia kulinárskeho umenia na Slovensku sa postarali o to, že prichádza aj k nám, a to exkluzívne len do vinárne Bakchus v Bratislave.
Podľa pôvodného námetu anglického autora Kena Russela pripravil Vraždu v Bakchuse režisér Nikita Slovák, ktorý má na konte aj hudobnú komédiu Podfuk, muzikál Kráľovná spieva blues a megaúspešný Príbeh ulice. „Je to zaujímavý pokus, oprostenie od všetkých efektov, krok k nahému divadlu a schopnosti zaujať diváka len príbehom a improvizáciou,“ povedal. „Žiadne slávne mená, žiadne celebrity. Len poctivá tradícia žánru a chuť vrátiť sa niekde ku koreňom divadla – to je dôvod, prečo som inscenoval Vraždu v Bakchuse.“
Nápad prišiel od marketingovej manažérky komplexu Hlboká 7, v ktorom sa nachádza aj vináreň Bakchus, Petry Turečkovej, ktorá si na včerajšej úspešnej premiére aj sama zahrala. „Keď som na internete natrafila na video z Vraždy pri večeri z vypredanej sály v nemeckom hoteli, hneď mi bolo jasné, že do toho ideme. Teším sa, že budeme na Slovensku prví a ešte viac, že som nadchla aj Nikitu Slováka. On má čuch na úspešné veci a holému nápadu dal námet, formu a reálnu podobu.“
Úkladná vražda, množstvo podozrivých, z ktorých každý má motív, klbko nenávistných vzťahov v detektívnej komédii, kde okrem hercov hrajú aj členovia personálu. V úlohe hostiteľa dokonca alternuje aj Nikita Slovák.
Predstavenie je navyše svojou nenáročnosťou na počet účinkujúcich, v kombinácii so skvelým jedlom a pitím, ideálnym programom na firemné akcie a teambuildingy.
V hre je možný akýkoľvek produkt placement, pridanie tanečných a speváckych čísiel, navyše herci sú schopní reagovať na okamžité podnety a humorné príhody z kuloárov firmy a takisto sú schopní odmoderovať aj oficiálnu časť firemných posedení.