Banky zvyčajne plánujú odstávky svojich systémov v noci, keď sú klienti menej aktívni a vďaka tomu sú obmedzenia služieb menej rušivé. ČSOB však v sobotu 15. marca uskutoční plánovanú odstávku, ktorá bude trvať až do popoludnia, konkrétne od 00:01 hod. do 11:45 hod. Tento výnimočný časový rámec je nevyhnutný kvôli technickým požiadavkám na zlepšenie a optimalizáciu systémov banky, ktoré si vyžadujú dlhší čas.
Počas tejto odstávky nebudú dostupné služby Moja ČSOB, ČSOB SmartBanking a ČSOB API (PSD2), čo môže ovplyvniť klientov, ktorí plánujú vykonávať online platby alebo iné bankové transakcie. Banka sa ospravedlňuje za akékoľvek nepríjemnosti, ktoré môžu vzniknúť v dôsledku tejto technickej odstávky.
Dôvodom pre túto dlhšiu odstávku je implementácia nových technológií a vylepšení, ktoré umožnia ďalšie skvalitnenie poskytovaných služieb a zabezpečenie ich hladkého fungovania do budúcnosti. ČSOB sa tak snaží vylepšiť celkovú používateľskú skúsenosť a prispôsobiť svoje systémy moderným potrebám klientov.
Je dobré, aby si klienti plánovali svoje bankové operácie mimo tohto časového okna, aby sa predišlo možným komplikáciám.