Podiel čisto batériových elektrických osobných automobilov na celkovom počte osobných áut bol v predminulom roku na úrovni 0,76 %. Pre porovnanie, v roku 2013 to bolo 0,02 %.
Išlo by síce o medziročný nárast, avšak uvedený výsledok by podľa Európskej asociácie výrobcov automobilov stále zaostával o približne 25 % pod úrovňou z roku 2019.
Musk v roku 2018 na mikroblogovacej sieti Twitter uviedol, že má zabezpečené financie na to, aby Tesla bola jeho súkromnou firmou, ale transakcia sa potom nezrealizovala.
Štúdia Partnerstva pre analytický výskum bezpečnosti dopravy porovnala údaje o vybavení áut v prípade 12 miliónov havárií hlásených políciou v 13 štátoch USA.
Predaj týchto akcií dostal doterajšiu celkovú hodnotu akcií automobilky, ktoré Musk predal odkedy ohlásil, že kúpil podiel v Twitteri, na takmer 20 miliárd dolárov.
EP uviedol, že dohoda je „jasným signálom pred konferenciou OSN o zmene klímy COP27, že EÚ to myslí vážne s prijatím konkrétnych zákonov na dosiahnutie ambicióznejších cieľov stanovených v európskom klimatickom zákone“.