Obchodný reťazec predstavuje ďalší krok smerom k zlepšeniu životného prostredia. Priamo v predajniach ponúka svojim zákazníkom ekologické sieťky na ovocie a zeleninu vyrobené z biobavlny ako alternatívu k mikroténovým vreckám. Chce tak prispieť k zníženiu spotreby mikroténových vreciek.
Počas uplynulého týždňa sa v rámci Divadelnej kvapky krvi v ôsmich slovenských divadlách podarilo získať 140 litrov krvi. Prostredníctvom tohto projektu sa snaží Kaufland spolu so Slovenským Červeným krížom každoročne upozorniť na dôležitosť darcovstva.
Reťazec sa zaviazal do roku 2025 úplne vyradiť z ponuky vajcia z klietkového chovu. Preto dnes na pultoch v obchodoch Kaufland nájdete v ponuke prevažne podstielkové vajcia a vajcia z voľného chovu, ktoré sú k nosniciam humánnejšie. Navyše sú všetky vajcia 100% slovenské.
Projekt Kauflandu pod názvom „Čerstvé hlavičky“ pozná svojich víťazov. Počas celého školského roka sa z balíčka ovocia alebo zeleniny budú môcť tešiť deti zo 64 škôl z celého Slovenska. O víťazoch rozhodlo takmer 600 000 hlasov od zákazníkov.
Premýšľali ste niekedy nad tým, čo sa deje v divadle predtým ako sa začne večerné predstavenie? Pozývame vás nielen presvedčiť sa osobne, ale urobiť aj dobrý skutok. V týždni od 10. júna do 14. júna 2019 môžete darovať krv v rámci Divadelnej kvapky krvi.
Obchodný reťazec Kaufland začal s predajom slovenských šalátových uhoriek bez fólie. Od apríla si budete môcť kúpiť aj bio šalátové uhorky bez fólie, budú označené ekologickou samolepkou.
Celosvetovo sa počet majiteľov elektrických bicyklov a automobilov aj vďaka ekologickej gramotnosti neustále zvyšuje a inak tomu nie je ani na Slovensku. Ich používaním ale vzniká dopyt po nabíjacích staniciach. Kaufland na túto potrebu odpovedá inštaláciou rýchlonabíjacích staníc vo vybraných prevádzkach.
Od 1. marca Kaufland zvýšil plat zamestnancom prevádzok. Ide o zvýšenie platu v priemere o viac ako 10 %, pri pozícii pracovník prevádzky obchodu až o takmer 18 %.
Zákazníci spoločnosti Kaufland už môžu využívať bezplatné bezdrôtové WiFi pripojenie. Internet je pre zákazníkov dostupný na všetkých 67 prevádzkach po celom Slovensku.
Či už ide o hodnotenia odborníkov, alebo širokej verejnosti, spoločnosť Kaufland je v každom ohľade jedným z najatraktívnejší zamestnávateľov. Potvrdilo to umiestnenie na 1. mieste v 7. ročníku ankety Najzamestnávateľ 2018, ktorú organizuje Profesia. Ocenenie získal v kategórii Obchod a služby. Podľa hodnotenia verejnosti sa tak stal Kaufland najlepším zamestnávateľom na Slovensku. Zároveň však uspel aj v audite medzinárodnej organizácie „Top Employers Institute“, ktorá každoročne hodnotí tých najlepších zamestnávateľov. Zaradil sa tak medzi popredné svetové firmy, ktorým záleží na práci so svojimi zamestnancami a ich kariérnom, ale aj osobnostnom rozvoji.
Spolupráca maloobchodných reťazcov s domácimi dodávateľmi je nielen potrebná, ale aj prospešná, a to pre obe strany. Dotýka sa totiž, okrem ich rozvoja, aj neustáleho rozširovania a zlepšovania výroby, ponuky, či viditeľnosti značky. Uvedomuje si to aj spoločnosť Kaufland. Preto sa jej zákazníci môžu tešiť z čoraz väčšej ponuky výrobkov pochádzajúcich priamo zo Slovenska. Ponúka produkty z dielne veľkých, ale aj lokálnych slovenských výrobcov, a v rámci svojho najnovšieho projektu sa zamerala aj na 100 % slovenské mäso.
Kaufland verí, že rozhodujú činy. Ľuďom v núdzi pomáha nielen zbierkou potravín, ale aj podporou terénnych sociálnych služieb Slovenského červeného kríža (SČK). Podporuje aj domácich dodávateľov a farmárov, a prináša plody ich práce priamo na svoje pulty. Zodpovedne vyberá certifikované a ekologické produkty. Stavia ekologické prevádzky a ekologické riešenia uprednostňuje v každej oblasti. Ochrana životného prostredia je pre Kaufland prioritou. Váži si svojich zamestnancov a stará sa o ich zdravie.