ŠKODA Octavia získala ocenenie Internetové auto roka 2013

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Bez názvu
ŠKODA Octavia, víťaz ankety Internetové auto roku 2013 Foto: ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o.

BRATISLAVA 16. augusta (WBN/PR) – Tretia generácia modelu Octavia si v susedných Čechách pripísala trojnásobný úspech v treťom ročníku ankety „Internetové auto roka 2013“. Zvíťazila v absolútnom poradí a dominovala tiež kategóriám „Automobily pre rodinu“ a „Automobily pre ženy“. V ankete, usporiadanej magazínmi Autoweb.cz, Autotube.cz a iMotor, tak ŠKODA Octavia preberá titul od vlaňajšieho víťaza – vozidla ŠKODA Citigo.

Nová ŠKODA Octavia boduje aj u zákazníkov. „Toto je najlepšia Octavia, ktorú sme kedy uviedli na trh,“ hovorí Petr Pečenka, šéf predajnej organizácie ŠKODA AUTO Česká republika. Nová ŠKODA Octavia je trieda sama pre seba, stanovuje nové štandardy v nižšej strednej triede a jej vlastnosti odrážajú gény, typické pre značku ŠKODA. Patrí k nim veľkorysá priestrannosť, vysoká kvalita, precízne spracovanie, moderná technika, nadčasový dizajn, vysoká funkčnosť a najlepší pomer ceny a ponúkanej hodnoty.

Anketa „Internetové auto roka“ je založená na online hlasovaní čitateľov, ktorí vyberajú z vozidiel nominovaných redakciami magazínov Autoweb.cz, Autotube.cz a iMotor na stránke www.internetoveautoroku.cz. Od ostatných podobných súťaží sa „Internetové auto roka“ líši spôsobom rozdelenia jednotlivých modelov do kategórií. Namiesto odborných kritérií, ako je rázvor alebo dĺžka a typ karosérie, sú vozidlá radené do kategórií podľa svojho určenia a cieľovej skupiny – teda rovnakým spôsobom, ako o nich zmýšľajú ich potenciálni zákazníci.

Do tretieho ročníka ankety mohli byť nominované vozidlá uvedené na český trh v období 1. marca 2012 až 31. marca 2013. Pri užšom výbere kandidátov bolo prihliadané najmä k tomu, či novinka prináša nejaké nové či pozoruhodné riešenia v oblasti dizajnu, techniky alebo trhového zaradenia.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať