Nová ŠKODA Octavia ocenená nemeckou Radou pre dizajn

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Bez názvu
Nová ŠKODA Octavia Foto: ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o.

BRATISLAVA 24. júna (WBN/PR) – Nová ŠKODA Octavia určuje štandardy vo svojom segmente aj z pohľadu renomovaných odborníkov na dizajn. Zo súťaže „Automotive Brand Contest 2013“, organizovanej nemeckou Radou pre dizajn, si mladoboleslavský bestseller odniesol víťazstvo z kategórie Exteriér vozidiel. Nezávislá porota pritom cenu v tejto kategórii udeľovala vôbec prvýkrát.

ŠKODA Octavia porotu presvedčila interpretáciou nového dizajnového jazyka mladoboleslavskej značky v podaní šéfdizajnéra Jozefa Kabaňa a jeho tímu. Tretia generácia modelu Octavia posúva hranice vnímania tradičných hodnôt značky. Pôsobí dynamicky, ale pritom nadčasovo elegantne, má nezameniteľný výraz a vyžaruje z nej hodnotnosť a suverénnosť.

Rovnako ako svojim dizajnom presviedča nová Octavia tiež bezkonkurenčnou ponukou priestoru, praktickosťou, komfortnými a bezpečnostnými systémami, ekonomickou prevádzkou, množstvom „Simply Clever“ prvkov a pre značku ŠKODA typickým pomerom ceny a ponúkanej hodnoty. „ŠKODA Octavia je kľúčovým modelom značky ŠKODA a naším nespochybniteľným bestsellerom,“ hovorí predseda predstavenstva ŠKODA AUTO Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland.

Porota súťaže „Automotive Brand Contest“ ocenila nielen tvary novej generácie modelu Octavia, ale aj nový dizajnový jazyk značky ŠKODA ako celok. „Význam nášho ocenenia spočíva v tom, že máme komplexný prístup,“ hovorí Andrej Kupetz, hlavný porotca nemeckej Rady pre dizajn. „Takto zaručujeme dlhodobo neutrálny pohľad na vystupovanie značky v medzinárodnom kontexte.“

Nemecká Rada pre dizajn (German Design Council) bola založená v roku 1953 z iniciatívy Nemeckého spolkového snemu. Je nezávislou nadáciou s medzinárodnou pôsobnosťou v oblasti dizajnu. V rámci súťaže „Automotive Brand Contest“ rada každoročne oceňuje vynikajúci produktový a komunikačný dizajn z oblasti automobilového priemyslu v deviatich hlavných a štyroch špeciálnych kategóriách. Hodnotené spektrum siaha od produkčných vozidiel a konceptov, cez dizajn značky až po multimediálne projekty a marketingové kampane. Súťaž „Automotive Brand Contest“ kladie primárne dôraz na kvalitu dizajnu a jeho prínos pre značku. Medzinárodná porota súťaže bola v tomto ročníku zložená zo zástupcov médií, dizajnérov, komunikačných agentúr a vysokých škôl.

Do „Automotive Brand Contest 2013“ sa mohli prihlásiť všetci výrobcovia aj dodávatelia z automobilového priemyslu, dizajnéri, marketingové agentúry, rovnako ako aj importéri značiek. Cena bude slávnostne odovzdaná 10. septembra počas „Automotive Designers Night“ na medzinárodnom autosalóne (IAA) vo Frankfurte nad Mohanom.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie Škoda Auto