Nástroje obsahového marketingu, ktoré potrebujete, aby ste boli úspešní v podnikaní

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať Diskusia
Nástroje obsahového marketingu, ktoré potrebujete, aby ste boli úspešní
Foto ilustračné: www.gettyimages.com

Mnoho firiem prichádza so stratégiami s cieľom zaujať publikum zaujímavým obsahom webových stránok, ktorý povedie k zisku. Stratégia musí mať princíp poskytovania čerstvého, informatívneho a jedinečného obsahu, ktorý bude lákať vaše publikum, prinúti ho zaujímať sa o značku a skôr oslovíte jeho záujmy. Ak chcete byť  úspešní, je dôležité porozumieť ceste kupujúceho. Vďaka tomu totiž väčšina z týchto ciest neskončí skôr, ako začnú.

Existujú nástroje obsahového marketingu, ktoré jednoducho potrebujete, aby ste boli úspešní. Tu sú príklady.

MailChimp

Kľúčovým nástrojom v obsahovej marketingovej stratégii je e-mailový marketing. Na automatizáciu a odosielanie e-mailov rôznym publikám môžete využiť služby MailChimp. Pomocou tohto nástroja môžete vytvoriť váš bulletin na rôznych šablónach. Pomôže vám tiež zacieliť na odlišné publikum, a to prostredníctvom segmentácie zoznamu pošty na základe správania, predchádzajúcich predajov a preferencií. MailChimp vám tiež pomáha odosielať newsletter ihneď po aktualizácii blogu.

Budete tiež vedieť, ako sa darí vašim marketingovým kampaniam prostredníctvom získaných správ o osobe, ktorá otvára alebo zdieľa newsletter na sociálnych médiách. S mnohými integráciami aplikácií na trhu je získanie obsahu z rôznych zdrojov a sledovanie výkonu pomerne jednoduché. Tento nástroj má tiež mobilnú aplikáciu pre Android alebo iPhone, čo vám umožňuje mať stále prehľad aj na vašich pracovných cestách.

Buffer

Pre majiteľov firiem, ktorí sú zaneprázdnení, je správa a aktualizácia účtov na sociálnych sieťach obrovským utrpením. Buffer je skvelý nástroj na automatizáciu celého tohto procesu. Keď máte tento nástroj, môžete si jednoducho nastaviť plán, meniť, pridávať alebo odstraňovať aktualizácie, spravovať viacero účtov sociálnych médií a používať ho s rôznymi prehliadačmi pomocou jeho rozšírení, doplnkov a aplikácií.

BuzzSumo pre výskum

BuzzSumo vám umožňuje zistiť, čo je populárne vo vašej oblasti a čo zaujíma najviac vašu cieľovú skupinu. Pomôže vám vyhľadať trendový obsah na konkrétnu tému a horúce novinky. Odhalíte, čo je in na stránkach konkurencie. Tento nástroj môžete použiť aj na zacielenie infografiky a propagáciu obsahu na Twitteri. S týmto nástrojom nakoniec zvýšite svoju návratnosť investícií.

Tento nástroj má plány pre blogerov a začiatočníkov, agentúrne tímy, ktoré vyžadujú profesionálne funkcie, a plán pre vydavateľov a značky, ktoré vyžadujú pokročilé funkcie pre veľké tímy. Keď sa hovorí o oblastiach, kde ho používajú webmasteri a majitelia firiem, uvedomíte si, že väčšina z nich ho používa na influencerov alebo spisovateľov v tomto odvetví, ktorí môžu prispievať do ich blogov.

Google Analytics

Google Analytics je užitočný nástroj, ktorý vám pomôže získať prehľad o návštevnosti vašich stránok. Zistíte tak, čo ich najviac zaujíma, čo funguje a čo naopak nie. Keď používate tieto nástroje, odhalíte najnavštevovanejšie webové stránky, najzdieľanejšie blogy a obsah, ktorý používatelia vyhľadávajú. Na svojej stránke uvidíte aj klikateľné prvky, ktoré návštevníci najčastejšie využívajú. Budete mať tiež možnosť odhaliť kampane, ktorých výsledkom je najviac konverzií a návštevnosti. Tento nástroj vám pomôže určiť, kde sa vaši návštevníci nachádzajú. Môžete tiež využiť parametre UTM na pripojenie ďalších informácií k odkazom, ktoré smerujú na váš web.

Ďalšie k téme

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať Diskusia
Firmy a inštitúcie GoogleTwitter