Finančná správa posilní prevádzkové hodiny call centra, dôvodom je podanie odložených daňových priznaní

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať Diskusia
Call centrum
Foto: ilustračné, www.gettyimages.com

Finančná správa bude svojim klientom v posledných júnových dňoch nápomocná pri podávaní odložených daňových priznaní za rok 2021.

Od pondelka 27. júna do štvrtka 30. júna budú klientom k dispozícii konzultanti call centra v predĺžených prevádzkových hodinách. V tlačovej správe o tom informovala hovorkyňa finančnej správy Martina Rybanská.

Viac ako milión daňových priznaní

Finančná správa posilní prevádzkové hodiny call centra pre daňové povinnosti v súvislosti s daňou z pridanej hodnoty, ako aj pre odložené daňové priznania k dani z príjmov za rok 2021. Posledným dňom na podanie daňového priznania je totiž 30. jún tohto roka.

Finančná správa prijala za zdaňovacie obdobie roku 2021 k dani z príjmov doteraz viac ako milión daňových priznaní. Ďalších 168,9-tisíca očakáva do konca júna tohto roka. Daňové priznanie je potrebné nielen podať, ale daň je nutné do konca júna aj zaplatiť.

K dispozícii do polnoci

Štandardne sú konzultanti call centra verejnosti k dispozícii od 8:00 do 16:00. Od pondelka 27. júna do stredy 29. júna budú v prípade voľby č. 1 a voľby č. 3 (Informácie k dani z príjmov) k dispozícii od 8:00 do 19:00.

V pondelok budú do polnoci k dispozícii aj na voľbe č. 1 a č. 2 (informácie k DPH, technická podpora). Do polnoci budú nápomocní konzultanti aj vo štvrtok 30. júna, kedy budú poskytovať informácie k podávaniu daňového priznania k dani z príjmov a technickej podpore pre elektronickú komunikáciu.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať Diskusia
Viac k osobe Martina Rybanská
Firmy a inštitúcie Finančná správa SR