Na jeden cestovný lístok môžu ľudia cestovať zo železničnej stanice v Trnave osobnými vlakmi alebo regionálnymi rýchlikmi aj mestskou hromadnou dopravou v Bratislave.
Prestavba Starého mosta je spolu s vybudovaním električkovej trate zo Šafárikovho námestia po Bosákovu ulicu súčasťou prvej etapy budovania Nosného dopravného systému v Bratislave.
Na hlavnú stanicu zatiaľ premávajú len električky na linke číslo 2 od ŽST Nové Mesto, po dokončení rekonštrukcie na Jesenského ulici opäť obnovia aj linku č. 1.
Úsek, ktorý budú modernizovať sa začína pri tuneli a končiť bude na Damborského ulici. Električková trať bude nielen rýchlejšia a kvalitnejšia, ale tiež znížia hluk a skrášlia prostredie.
Cez vynovenú Štúrovu ulicu v Bratislave budú jazdiť električky v oboch smeroch. V minulosti bola električková trať na Štúrovej ulici jednosmerná, električky jazdili iba v smere od Vajanského nábrežia.
Ponad Dunaj v stredu vysúvajú ďalšiu časť oceľovej konštrukcie Starého mosta. Vysunutých tak už bude 195 metrov a konštrukcia bude siahať už za polovicu rieky. Starý most by sa mal v auguste dotknúť už aj piliera 34, ktorý vzniká na mieste zbúraných pilierov tri a štyri.
Obyvatelia Bratislavy sa musia pripraviť aj na rekonštrukciu električkovej trate na Jesenského ulici, ktorá by mala potrvať približne tri mesiace. Električky počas prác odstavia. Nad Dunajom je už vysunutých 165 metrov konštrukcie nového Starého mosta.