Po troch rokoch sa Cena Oskára Čepana vracia do Bratislavy, finálová výstava sa uskutoční od 18. 11. 2021 do januára budúceho roku v Kunsthalle Bratislava.
Samostatná výstava Erika Bindera (1974) nadväzuje na projekty umelcov a umelkýň strednej generácie pre SNG a predstavuje ho ako tvorcu vo svojom prostredí – v labyrinte svojej tvorby a života.
Okrem „zatvárania a rušenia“, ktorými si prešli všetky inštitúcie, sme sa stretli s príkladmi nečakanej ohľaduplnosti, starostlivosti o druhých a kolegiality.
Roman Ondak nás po dvadsiatich rokoch pozýva zažiť reinštaláciu svojho kultového diela SK Parking, konšteláciu siedmich škodoviek zaparkovaných v slepej ulici pred Kunsthalle Bratislava.
Zbierka Slovenskej národnej galérie sa rozrástla o výnimočnú akvizíciu – inštaláciu Time Capsule / Časová kapsula od svetoznámeho slovenského umelca Romana Ondaka.
Od novembra tohto roku bude v átriu Esterházyho paláca v Bratislave výtvarník Marcel Mališ na základe dochovaných čiastkových fotografií maľovať autorskú repliku strateného diela.
Robota – Centrum pre pokročilé štúdiá prináša do Bratislavy medzinárodný výstavný projekt Human Sovereignty (Ľudská suverenita), ktorého hlavnou témou je prebiehajúca automatizácia a s tým spojené prehodnocovanie toho, čo v dnešnej dobe znamená byť človekom.
Mesto Bratislava a Bratislavské kultúrne a informačné stredisko v spolupráci s grafickým dizajnérom Róbertom Paršom predstavili Bratislavčanom a návštevníkom mesta výnimočnú putovnú výstavu plagátov – Tolerancia.
Nové dielo situované vo verejnom priestore Kunsthalle EXT, na Treskoňovej ulici, je súčasťou medzinárodného výstavného projektu „Na hrane / At the Limit / Am Limit“.
Mesto Bratislava a Bratislavské kultúrne a informačné stredisko pozývajú na výnimočnú medzinárodnú putovnú výstavu plagátov, ktoré spája jedna téma – Tolerancia.
V súvislosti so vznikom novej, samostatnej štátnej príspevkovej organizácie od 1.1.2020 sa Kunsthalle Bratislava rozhodla založiť Galerijnú radu KHB ako hlavný odborný poradný orgán štatutára organizácie.
Výstavný projekt Generácia 909,76. Výstava, pojem, interpretácia odkazuje na pojem, ktorý etabloval Karol Vaculík a kurátori národnej galérie začiatkom 60. rokov 20. storočia veľkou výstavou Generácia 1909. Svedomie doby (1964).
Základom vôbec prvej samostatnej expozície venovanej Júliusovi Kollerovi je súkromná zbierka, ktorá vznikla v roku 1996, teda v časoch, keď boli kvality tohto, vtedy ešte žijúceho autora zrejmé iba odborníkom.