Výsledkom nečinnosti vedenia rezortu, ktoré mala pod sebou Sme rodina, je podľa zástupcu strany fakt, že občania budú aj naďalej platiť zo svojich daní predražené služby.
Najvyšší kontrolný úrad odporučil parlamentnému hospodárskemu výboru zadať ministerstvu dopravy „povinnosť“ do leta jasne opísať, ako má mýto na Slovensku pokračovať.
Podľa Národnej diaľničnej spoločnosti tieto služby chce poskytovať cestným dopravcom šesť spoločnosti, prví by mali byť taliansky Telepass a nemecký Toll4Europe.
Autodopravcovia pripomenuli verejný sľub ministra dopravy Andreja Doležala, že štát od roku 2023 ukončí spoluprácu so súkromnou spoločnosťou podľa nevýhodnej zmluvy.
Sieť vymedzených úsekov sa predĺžila o 11 kilometrov na 8 242 kilometrov. Pribudlo jedenásť nových a skončila sa platnosť piatich úsekov, upravené sú rôzne parametre na 80 úsekoch.