Burgre od „Chutne a bodka“ chutia takmer rovnako dobre ako od McDonaldu, počas slávnostného otvorenia prevádzky v Moskve obslúžili zamestnanci viac ako 30-tisíc ľudí.
Spoločnosti McDonald’s sa aj napriek pandémii v roku 2021, a to najmä vďaka lojalite zákazníkov a investíciám do rozvoja biznisu, podarilo posilňovať predajné kanály, rozširovať svoje služby, zlepšovať zákaznícku skúsenosť a otvárať nové prevádzky.
Každá skúsená manželka pozná obľúbené jedlá svojho manžela. A pozná aj reštauráciu, kde ich podávajú. Bohužiaľ, tento čarovný výrok sa v praxi nedá uplatniť za každých okolností – občas skrátka treba niečo uvariť. Že už vážne nemáte nápady? Tak sa opäť vráťte k ponuke reštaurácií – na foodpanda.sk ich nájdete nespočetné množstvo. Odteraz aj s exkluzívnym „prírastkom“.
Spoločnosť McDonald’s na Slovensku sa v rámci firemnej stratégie dlhodobo angažuje v rôznorodých aktivitách, ktorými podporuje život v komunitách a snaží sa byť dobrým susedom. Najnovšie sa najväčšia sieť reštaurácií na Slovensku rozhodla podporiť výučbu anglického jazyka.
Po siedmich rokoch prichádza zmena na najvyššej pozícii v spoločnosti McDonald’s ČR a SR. Tomasza Rogacza strieda na poste generálneho riaditeľa Dan Camp, ktorý prichádza z Ameriky.
Spoločnosť McDonald’s na Slovensku ani počas turbulentného obdobia pandémie neprepúšťala zamestnancov, vďaka čomu si vyslúžila renomé stabilného zamestnávateľa a dobrého suseda s viac ako 25-ročnou tradíciou na našom trhu.
Väčšina Slovákov si myslí, že v roku 2050 sa bude ľuďom žiť na Zemi horšie ako v súčasnosti. Túto hrozivú prognózu odhalil výsledok rozsiahleho prieskumu, ktorý iniciovala spoločnosť McDonald’s na Slovensku, aby zistila, ako Slováci vnímajú problematiku ochrany životného prostredia a udržateľnosť aj v kontexte aktivít spoločnosti.
Spoločnosť McDonald’s prichádza s významnou udržateľnou novinkou. V rámci zodpovedného prístupu k životnému prostrediu sa rozhodla vymeniť plastové príbory za drevený variant.