Návštevníci McDrive v reštaurácii McDonald´s v bratislavskom Auparku už onedlho nebudú musieť do McDrive vchádzať cez parkovisko, kde parkujú aj iní návštevníci obchodného centra. V rámci úprav systému dopravy, ktorá prinesie nový, inteligentný systém pohybu vozidiel, to naplánovala spoločnosť Unibail-Rodamco, ktorá Aupark vlastní. Túto úpravu privítala aj spoločnosť McDonald´s Slovensko.
Spoločnosť McDonald’s je najväčším svetovým reťazcom reštaurácií. S rozsiahlou sieťou dodávateľov má významný vplyv na našu planétu. Stratégiou spoločnosti je neustále skvalitňovať procesy zaisťovania zdrojov, balenia a prepravy, aby túto stopu obmedzila v najväčšej možnej miere. Nakoľko prevádzkuje takmer 37 000 reštaurácií vo viac ako 100 krajinách a denne obslúži 69 miliónov ľudí, aj malé zmeny môžu mať veľký dopad a význam.
Akcia s charitatívnym rozmerom, ktorá je širokej verejnosti známa pod názvom McHappy Day, bola aj tento rok úspešná a prinesie reálnu pomoc množstvu detských pacientov. „V prvom rade sme vďační všetkým osobnostiam, ako aj našim zákazníkom, ktorí v utorok 28. novembra navštívili reštaurácie McDonald´s a podporili akciu McHappy Day. Veľmi si vážime ich nezištnú pomoc na dobrú vec,“ úprimne skonštatoval Richard Boháč, riaditeľ neziskovej organizácie Ronald McDonald House Charities (RMHC).
Už zajtra sa vo všetkých reštauráciách siete McDonald’s na Slovensku koná akcia s charitatívnym rozmerom, ktorá je širokej verejnosti známa pod názvom McHappy Day. „McHappy Day je jednou z hlavných aktivít, ktorou spoločnosť McDonald´s prispieva do našej neziskovej organizácie Ronald McDonald House Charities. Tá sa celosvetovo zameriava na pomoc dlhodobo chorým deťom v nemocniciach,“ vysvetľuje Richard Boháč, riaditeľ neziskovej organizácie Ronald McDonald House Charities (RMHC).
Americká sieť reštaurácií rýchleho občerstvenie mala v rokoch 2009 až 2013 odvádzať licenčné poplatky z európskych operácií do Luxemburska, kde podliehali extrémne nízkym daňovým sadzbám.