Prieskum renomovanej agentúry GfK z júla tohto roku opäť potvrdil prvenstvo Kauflandu v absolútnom počte vystavení slovenských výrobkov medzi maloobchodnými reťazcami.
Skupina Schwarz, ktorá je známa svojím pokrokovým prístupom k obehovému hospodárstvu, sa rýchlo približuje k naplneniu svojich cieľov v rámci celokupinovej plastovej stratégie REset Plastic.
Skupina Schwarz, ktorá je známa svojím pokrokovým prístupom k obehovému hospodárstvu, sa rýchlo približuje k naplneniu svojich cieľov v rámci celokupinovej plastovej stratégie REset Plastic.
Kvalita produktov bola, je a bude v Kauflande na prvom mieste a nie je pravda, že by reťazec od svojich dodávateľov požadoval jej zníženie na úkor ceny.
Podľa prieskumu trhu Slovenskej poľnohospodárskej a potravinárskej komory je podiel slovenského hydinového mäsa vo veľkých obchodných reťazcoch menší ako 50 %.
Zásluhou Kauflandu a jeho projektu Čerstvé hlavičky získa v budúcom školskom roku pravidelnú nádielku čerstvého ovocia alebo zeleniny pre svojich žiakov každý týždeň dovedna 143 základných a materských škôl.
Obľúbené produkty reťazca Kaufland opäť zožali úspech vo Voľbe spotrebiteľov 2022. Spišské párky 80 % a Zemiakové lokše z produktového radu Z lásky k tradícii zvolili slovenskí spotrebitelia za Najlepšie novinky roka 2022 v kategóriách Párky a klobásy a Polotovary.