Slováci si aj počas Vianoc radi vychutnávajú pivo. Prieskum spoločnosti HEINEKEN Slovensko ukázal, že ho vyhľadávame nielen počas letnej sezóny, ale nechýba ani na sviatočnom stole či po štedrovečernej večeri. Jemne sa menia len preferencie – na konci roka sú na ústupe radlery, dominuje svetlé pivo.
Spoločnosť HEINEKEN sa v rámci svojej globálnej stratégie zaviazala k uhlíkovej neutralite vo výrobe do roku 2030 a v celom dodávateľskom reťazci do roku 2040.
Pivo a jedlo vytvárajú spoločne dokonalú symbiózu. Ich vzájomná kombinácia ponúka neobmedzené možnosti, ktoré potešia naše zmysly, stačí len poznať umenie párovania piva a jedla.
Zlatý Bažant 0,0% podporí slovenských olympionikov na ceste za vytúženou účasťou na olympijských hrách v Tokiu, ktoré sa uskutočnia na prelome júla a augusta.
Slovenská značka Zlatý Bažant Radler 0,0% pred príchodom jari rozširuje svoje portfólio o tri ovocné novinky so zníženým obsahom cukru, ktoré sú zaradené do dvoch nových produktových radov.