Peugeot 508 RXH zvláda aj ľahší terén

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Peugeot 508 RXH
Foto: Peugeot

BRATISLAVA 12. júla (WEBNOVINY) – Peugeot 508 RXH konštrukčne vychádza z Peugeotu 508 SW. Auto má však vyššiu svetlú výšku a vďaka ochranným plastom po obvode je aj trochu širšie. Vpredu má verzia RXH unikátny nárazník s troma pásmi LED diód na každej strane, ktoré majú pripomínať levie pazúry.

Na pohon slúži hybridná pohonná sústava Peugeotu s označením HYbrid4. Možno ju už poznáte z Peugeotu 3008 HYbrid4. Ak nie, ide o dvojlitrový turbodiesel 2.0 HDi, ktorý poháňa predné kolesá, a elektromotor, ktorý zas roztáča tie zadné. Vďaka dvojici motorov má tak Peugeot 508 RXH pohon všetkých štyroch kolies. Kombinovaný výkon hybridnej pohonnej sústavy je 147 kW (200 k) a 450 Nm. Na 100 kilometrov pritom Peugeot 508 RXH spotrebuje iba 4,2 litra nafty.

Peugeot 508 RXH
Foto: Peugeot

Foto: Peugeot

Peugeot 508 RXH
Foto: Peugeot

Foto: Peugeot

Peugeot 508 RXH
Foto: Peugeot

Foto: Peugeot

Peugeot 508 RXH
Foto: Peugeot

Foto: Peugeot

Keď auto v roku 2012 dorazí na trh, postaví sa na pomyselný vrchol ponuky francúzskej automobilky. Peugeot 508 RXH bude teda už v základe vybavený tak, ako sa na „vlajkovú loď“ patrí. Štandardom bude bezkľúčový vstup a štartovanie, head-up displej, 18-palcové disky kolies z ľahkej zliatiny, panoramatická strecha, navigácia, či čalúnenie z kombinácie kože a alcantary.

Ďalšie k téme

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie PSA Peugeot Citroën