BRATISLAVA 12. októbra (WEBNOVINY) – Honda NSX bola zhmotnením všetkých ideálov športových áut. Bola ľahká, mala motor uložený v strede pred zadnou nápravou, no a samotný motor…Ten bol proste úžasný. Točivý vidlicový šesťvalec produkoval vo svojej vrcholnej verzii z objemu 3,2 litra výkon 300 koní.
No a aká má byť nová Honda NSX? Myslíte si, že bude ľahká a bude mať pod kapotou vysokootáčkový atmosféricky plnený šesťvalec. To asi ťažko. V dnešnej dobe? Všetci priaznivci tejto japonskej legendy v to dúfajú, no realita bude zrejme vyzerať inak.
Kompetentní z Hondy totiž v súvislosti s nástupcom modelu NSX hovoria o tom, aké sú moderné elektromobily a hybridy úsporné, no na druhej strane vedia byť aj zábavné. Dodať takúto informáciu jedným dychom za vetou o nástupcovi modelu NSX môže znamenať jediné – nová Honda NSX nebude mať batériu iba na štartovanie.
Foto: Honda
Foto: Honda
Foto: Honda
Foto: Honda
Očakávať by sme pri najlepšom mohli niečo podobné ako pohonný agregát IMA v Honde CR-Z. Ten je výborný, len by to chcelo silnejší motor. Ako to bude v prípade nástupcu modelu NSX je zatiaľ vo hviezdach. Viac by sme už ale mali vedieť nečakane skoro. Už o mesiac by totiž mal byť na autosalóne v Tokiu predstavený koncept tohto vozidla, začiatkom budúceho roka jeho produkčná verzia a koncom roka by už nová Honda NSX mohla byť aj v predaji.