Národné centrum zdravotníckych informácií posilňuje call centrum, infolinku obslúži aj súkromná firma

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Call centrum, infolinka
Foto: ilustračné, Getty images

Národné centrum zdravotníckych informácií (NCZI) externe posilňuje call centrum. Infolinku národného centra bude po novom obsluhovať aj externá firma Crystal Call.

K súčasným 28 operátorom tak postupne k 9. augustu pribudne ďalších 20 zaškolených agentov. Informovala o tom hovorkyňa NCZI Alžbeta Sivá.

„NCZI sa od začiatku leta stretáva s mnohými podnetmi od občanov, ktoré sa týkajú hlavne Digitálnych Covid preukazov EÚ. Pred viac ako dvomi týždňami sme vytvorili operačné stredisko, ktoré spracováva a rieši podnety od občanov. Veríme, že aj navýšenie samotného Call Centra prispeje k rýchlejšiemu servisu pre občanov,“ uviedol generálny riaditeľ NCZI Pavol Capek.

Call Centrum NCZI je k dispozícii každý deň od 8:00 do 20:00, operátori denne obslúžia približne tritisíc požiadaviek.

„Priemerný čas hovoru sa pohybuje v rozpätí od 6 do 8 minút v závislosti od požiadavky volajúceho. Veľmi často sa stáva, že operátor počas hovoru vybaví aj viacero volajúcich, najmä ak ide o rodinných príslušníkov,“ vysvetlil Capek.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Viac k osobe Pavol Capek
Firmy a inštitúcie Crystal CallNCZI Národné centrum zdravotníckych informácií