Zlepšiť si životný štýl sa oplatí kedykoľvek, nemusí ísť len o novoročné predsavzatia. Aby nové návyky boli trvácne, začleniť ich treba do každodennej rutiny postupne.
Jeho prioritou je ďalší rozvoj segmentu produktov so zníženým rizikom na slovenskom trhu, ktorý podporí napĺňanie globálnej stratégie Philip Morris International (PMI) zameranej na budovanie sveta bez cigaretového dymu.
Bezdymová zóna na festivale Pohoda 2023, ktorú priniesla spoločnosť Philip Morris Slovakia s.r.o. spolu s iniciatívou „Svet bez dymu“, svojim programom opäť zaujala.
Festivalová sezóna je v plnom prúde a priniesla už aj prvé novinky. Jednou z nich je nová skladba od Adama Pavlovčina, známeho pod umeleckým menom ADONXS.
Obľúbený festival Pohoda štartuje 6. júla 2023 a nájdete v ňom samozrejme aj Bezdymovú zónu nabitú unikátnymi zážitkami, ktorú prináša spoločnosť Philip Morris Slovakia s.r.o. spolu s iniciatívou „Svet bez dymu“.
Dospelí fajčiari sa pripravujú na letné obmedzenia. Tie súvisia jednak s dlhou cestou do vysnívanej destinácie a s obmedzeniami letiskových hál, ale aj s obťažovaním okolia cigaretovým dymom počas dovolenky.
Cigarety neohrozujú iba zdravie dospelých fajčiarov. Dym z cigariet je nebezpečný aj pre ich okolie a blízkych, pretože sú vystavení rizikám pasívneho fajčenia.
Spoločnost Philip Morris International (PMI), prostredníctvom svojej dcérskej spoločnosti Philip Morris Slovakia s.r.o., dnes uviedla na trh bezdymové zariadenie spoločnosti KT&G, lil SOLID 2.0, ktoré v Slovenskej republike predstavila značka IQOS.
Zdravie domácich miláčikov je pre nás mimoriadne dôležité. Aj preto sú tri štvrtiny slovenských fajčiarov rozhodnuté prehodnotiť svoj zlozvyk, ktorý negatívne vplýva na ich zvieracích „parťákov“.
Legendárny festival Pohoda si bez obmedzení naplno užilo množstvo fanúšikov kvalitnej hudby, vynikajúcej zábavy a pohodovej atmosféry. Okrem skvelých interpretov, talkshow a atrakcií si dospelí účastníci na Pohode užili aj bezdymovú zónu.
Spoločnosť Philip Morris Slovakia s.r.o. vstupuje do nového roka so záväzkom poskytovať ešte komplexnejší zákaznícky servis pre svojich dospelých užívateľov bezdymových výrobkov na Slovensku a to prostredníctvom vyškolených agentov v novootvorenom Call centre v Banskej Bystrici.