NFON, európsky poskytovateľ cloudovej firemnej komunikácie zameranej na hlasové služby, a Daktela ako líder riešenia kontaktných centier na slovenskom trhu dnes oznámili strategickú spoluprácu v oblasti cloudového riešenia pre kontaktné centrá.
Komunikácia v zdravotníctve a každodenný rýchly a predovšetkým spoľahlivý kontakt medzi lekárom či zdravotnou sestrou a pacientom je základom úspešného priebehu nielen liečby, ale aj realizácie kontrol a objednávania na jednotlivé vyšetrenia. Práve tento transparentný spôsob komunikácie ponúka softvér pre kontaktné centrá Daktela.
Využívanie chatbotov alebo voicebotov, ktoré automatizujú a urýchľujú komunikáciu so zákazníkom a celkovo zvyšujú komfort zákazníckej starostlivosti, je v súčasnosti štandardom už aj v menších firmách a začínajúcich e-shopoch.
V tomto článku vám poradíme, ako si vybrať ten najvhodnejší helpdeskový systém práve pre vašu firmu. Na trhu sú dnes desiatky sofistikovaných riešení od slovenských i globálnych poskytovateľov.
Slovenská technologická spoločnosť Daktela, ktorá už 16 rokov vyvíja riešenia pre kontaktné centrá a automatizáciu komunikácie so zákazníkmi, vstúpila v apríli 2021 na maďarský trh.
Sčítanie obyvateľov, domov a bytov odštartovalo na Slovensku už v pondelok 15. februára 2021 a po prvýkrát v histórii prebieha plne elektronickou formou.