Vysokú sledovanosť mala Markíza aj JOJ

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
IFA 2010 - Panasonic
Panasonic to s 3D televízormi myslí naozaj vážne. Foto: Martin Kamenický

BRATISLAVA 20. decembra (WEBNOVINY) – Nedeľná dobrodružná komédia Asterix a Olympijské hry bola najsledovanejším programom minulého týždňa (12 až 54), informuje TV Markíza. V tejto cieľovej skupine dosiahol film hodnoty 15,3/44,4 percenta (12 až 54) pri počte 529-tisíc divákov. Komédia s Gerardom Depardieu v hlavnej úlohe dosiahla najvyšší share u mužov 12 až 34 (shr 50,3 percenta). Film sa zaradil do prvej desiatky najsledovanejších prime time filmov v tomto roku, dodáva PR oddelenie Markízy. Aj vďaka tomuto filmu dosiahol nedeľný share v prime time skvelých 40,5 percenta, čo je druhá najvyššia hodnota nedeľného prime time v tomto roku.

V nedeľu sa na TV JOJ darilo spravodajstvu, ale aj relácii Nové bývanie, ktorá opäť prekročila podiel 30 percent. V sobotu večer bola TV JOJ lídrom v primetime v strategickej cieľovej skupine 12 až 54 s podielom 32,5 percenta aj v cieľovej skupine 12+ s podielom 29,5 percenta. V TOP 5 najsledovanejších relácií dňa 12 až 54 sa umiestnili až štyri relácie TV JOJ, informuje PR oddelenie televízie.

Rodinný titul Dobrodružstvo na Aljaškebol v sobotu jednotkou na trhu s podielom 34,4 percenta. V celkovom počte divákov starších ako 12 rokov si filmovú ponuku TV JOJ pozrelo o viac ako 140-tisíc divákov viac ako ponuku konkurencie. V cieľovej skupine mladých mužov 15 až 24 a mladých žien 25 až 34 získal filmový titul TV JOJ podiel 42,2 percenta, pričom v Žilinskom kraji 12 až 54 dosiahol podiel až 51,5 percenta. V sobotu uspela aj repríza finále Farmár hľadá ženu s podielom 28,5 percenta.

Počas víkendu sa darilo spravodajstvu. V sobotu aj v nedeľu získala hlavná spravodajská relácia Noviny TV JOJ podiel 35,1 percenta. Po oba víkendové dni boli úspešné aj Prvé noviny s podielmi 25,4 percenta v sobotu a 26,2 percenta v nedeľu. Krimi noviny získali najvyšší podiel v nedeľu – 30,3 percenta. Počas celého týždňa bolo jednotkou na trhu Najlepšie počasie.

Relácia Nové bývanie získala podiel 30,3 percenta a opäť tak porazila konkurenčnú Smotánku. Nové bývanie uprednostňujú mladší diváci a diváci v mestách. V cieľovej skupine mladých žien 25 až 34 bol podiel 38,1 percenta, vo veľkých mestách od 50 do 100 tisíc obyvateľov 36,2 percenta a tradične silné postavenie má relácia v Bratislavskom kraji 12 až 54 s podielom 43,7 percenta. V sobotu 18. decembra získali televízie s logom JOJ spolu podiel 25,7 percenta celodenne a 33,3 percenta v primetime. Celotýždenne získali televízie s logom JOJ spolu za 50. týždeň podiel 26,7 percenta celodenne a 30 percent v primetime.

TV JOJ bola v piatok jednotkou na trhu s podielom 33 percent, uvádza PR Oddelenie televízie. Najsledovanejším programom dňa zo všetkých televízií sa v strategickej cieľovej skupine 12 až 54 stalo finále reality zoznamky Farmár hľadá ženu s podielom nad 40 percent.

V piatok diváci uprednostnili ponuku TV JOJ, ktorá bola počas celého večera jednotkou na trhu. Denný seriál Panelák získal podiel 31,9 percenta, pričom už tradične bol sledovanejší medzi mladšími divákmi a vo väčších mestách. V cieľovej skupine mladých žien 25 až 34 dosiahol podiel 42 percent, v Bratislavskom kraji 12 až 54 bol podiel seriálu až 54,1 percenta.

Finále Farmár hľadá ženu prekročilo 40-percentný podiel na trhu a s hodnotou 40,6 percenta sa stalo vôbec najsledovanejším programom dňa v strategickej cieľovej skupine 12 až 54, keď o 25-tisíc divákov predstihlo aj hlavné spravodajstvo konkurencie. Farmár hľadá ženu bol opäť viac sledovaný medzi mladšími divákmi, v cieľovej skupine mužov 25 až 34 dosiahol podiel 44 percent, medzi mladými ženami 25 až 34 bol podiel až 53,2 percenta, v Žilinskom kraji 12 až 54 dosiahol 54,5 percenta a takmer polovica divákov prítomných pri obrazovkách sledovala Farmára aj v Bratislavskom kraji 12 až 54 s podielom 49,8 percenta. Úspešná bola v piatok večer aj skrátená repríza špeciálu Martinka – Kleopatra z Turca s podielom 33,2 percenta.

Televízie s logom JOJ získali v piatok 17. decembra 2010 spolu podiel 29,8 percenta celodenne a 35 percent v primetime.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie TV JOJTV Markíza