Butiková banka s dokonalým servisom a atraktívnymi bankovými produktmi šitými na mieru.
Služby privátneho bankovníctva poskytuje stále väčšej škále klientov, zdokonaľuje svoje odborné i technické možnosti tak, aby sa klienti na všetkých úrovniach cítili skutočne privátne. Klientom majetok nielen zhodnocuje, ale okrem finančných služieb im poskytuje komplexnú škálu servisu, napríklad ak ide o poradenstvo v oblasti daní, práva, ale aj odborné poradenstvo a služby v prípade alternatívnych foriem investovania, či už ide o umenie, rôzne formy zberateľstva, alebo drahé kovy. Správu majetku vníma multigeneračne a svojim klientom poskytuje najvyššiu formu starostlivosti v privátnom bankovníctve – tzv. Wealth Management.
J&T BANKA pristupuje ku každému klientovi s maximálnou možnou mierou individuálneho prístupu a okrem atraktívnych bankových produktov, svojich klientov obdarúva aj benefitmi Exkluzívneho klubu MAGNUS. Jeho členom sa stáva každý klient J&T BANKY. K svojmu účtu tak okrem jedného z najvýhodnejších úrokov na trhu navyše získava aj tzv. mimoriadny úrok, ktorý je vyplácaný v podobe bonov (bodov) klubu MAGNUS.
MAGNUS zahŕňa vyše 500 benefitov v rôznych kategóriách:
Pobyty; Špeciálne ponuky; Zážitky, relax a šport; Auto-Jet-Heli-Boat; Nakupovanie a gastronómia; Služby a filantropia.
Menou klubu MAGNUS sú tzv. bony, ktoré je možné nielen míňať, ale aj zbierať, pretože za nákup tovarov a služieb vo vybraných prevádzkach sa pripisujú na účet. Týmto spôsobom si môžete užívať neobmedzené množstvo benefitov. Členstvo v klube je, navyše, časovo neohraničené.
Podrobné informácie o klube MAGNUS nájdete TU
Exkluzívne členstvo v klube MAGNUS a rovnaké podmienky, ako jeho členovia, môžete získať, aj keď správne zodpoviete nasledujúce otázky:
Súťažné otázky:
1. Čo predstavuje služba Family Office?
a) Zabezpečenie súkromia pri práci z domu
b) Starostlivosť o dieťa vo vašej práci, keď ho musíte zobrať so sebou
c) Komplexná správa majetku klienta a jeho rodiny
2. Aký význam má výraz Wealth Management?
a) Organizácia svojho rodinného rozpočtu
b) Najvyššia forma privátneho bankovníctva
c) Najvyšší manažérsky post, ktorý môžem dosiahnuť v privátnej banke
3. Čo znamená „správa portfólia“?
a) Je to pravidelný oznam, ktorý zasiela banka svojim klientom o aktuálnom stave ich financií
b) Je to investičná stratégia, na základe ktorej sú klientove financie riadené odborníkmi
c) Je to detailný popis klienta, jeho správania sa a zvykov, na základe ktorého mu banka prispôsobuje produkty a následnú komunikáciu s ním (mailingy, hromadná korešpondencia a pod.)
Všetci, ktorí odpovedia správne na tri súťažné otázky, budú zaradení do žrebovania o tieto prestížne ceny:
1. MIESTO: Členstvo v klube MAGNUS a 12 000 bonov
2. MIESTO: Členstvo v klube MAGNUS a 8 000 bonov
3. MIESTO: Členstvo v klube MAGNUS a 4 000 bonov
Použite túto kalkulačku , aby ste zistili rôzne možnosti spotreby vašich novozískaných bonov a takisto ďalšie možnosti ich opätovného zbierania.
Súťaž trvala od 3.12.2012 do 16.12.2012
Výhercovia:
1. MIESTO: Členstvo v klube MAGNUS a 12 000 bonov
Eva Hagarová, Pezinok
2. MIESTO: Členstvo v klube MAGNUS a 8 000 bonov
JUDR. TIBOR MACKO, VIDINÁ
3. MIESTO: Členstvo v klube MAGNUS a 4 000 bonov
Rastislav Filip, Martin
Svojou účasťou v súťaži každý účastník výslovne prehlasuje, že súhlasí s Podmienkami súťaží na portáli Webnoviny.sk.