Sieť predajní Môjobchod otvorila 600. predajňu na Slovensku!

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať Diskusia
Foto_6.jpeg
Foto: Môjobchod

Maloobchodná potravinová sieť Môjobchod patriaca pod značku METRO Cash & Carry len nedávno oslávila otvorenie 600. predajne vo veľkom štýle. Vďaka tomu je Môjobchod v poradí treťou najväčšou sieťou potravín na Slovensku. Na Slovensku sú iba dva ďalšie reťazce, ktoré dosiahli takýto počet predajní. Vedenie siete Môjobchod sa preto rozhodlo osláviť úspech výnimočnejšie, než býva zvykom.

Oslavovalo celé Malinovo

Veľkolepý event na oslavu otvorenia 600. predajne sa konal 5. augusta 2021 v Malinove a zabavil celú obec a jej okolie. Slávnostné prestrihnutie pásky spojené s welcome drinkomcateringom s využitím výlučne produktov značky Fine Life a ARO, ktoré možno nájsť práve v predajniach siete Môjobchod alebo v predajniach METRO bolo za prítomnosti vedenia spoločnosti METRO Cash&Carry SR s.r.o. 20-sekundový nákup zdarma či nadrozmerné koleso šťastia, kde si mohol vytočiť výhru každý, mali možnosť vyskúšať veľkí i malí návštevníci predajne Môjobchod. Po atraktívnom nákupe mohli stráviť čas maľovaním na tvár, v tvorivej dielni, na workshope s mydlovými bublinami alebo na skákacom hrade.

Značka Môjobchod získala nový nádych

Značka Môjobchod iba nedávno prešla kompletným re-brandingom. Upravené farby a zaoblené tvary dodali logu modernú a minimalistickú podobu. Nový dizajn sa však netýka iba loga, ale úpravy vidieť aj v samotných predajniach. Návštevník si môže všimnúť zmenu regálov, cenoviek, tašky na pečivo a iné.

Nová 600. predajňa franšízovej siete značky Môjobchod, ktorá sa nachádza v Malinove, v časti Tri vody, je moderná plne zariadená predajňa. Je prehľadná a dizajnovo zariadená tak, aby spĺňala všetky potreby svojich budúcich zákazníkov.

Poskytnuté služby ako v zahraničí

V rámci zlepšovania služieb pre zákazníkov sa organizátori inšpirovali zahraničnými prevádzkami a počas celého dňa bol k dispozícii aj pomocník na balenie nákupov. Išlo o malé gesto, ktorým chcela predajňa spríjemniť zážitok z nakupovania.

Značka má v tom jasno! Chce napredovať a sústrediť sa na to, čo je pre ňu najdôležitejšie! Na svojich franšízantov, ich zákazníkov a na to, aby v sieti dokázali nájsť všetko, čo aktuálne potrebujú v dostupnej vzdialenosti.

Informačný servis

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať Diskusia
Firmy a inštitúcie Môjobchod