Klienti preferujú zaslanie PIN kódu SMSkou

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Bez názvu
Foto: Cetelem Slovensko

BRATISLAVA 25. januára (WBN/PR) – Proces zaslania PIN funguje jednoducho:

1. Klient dostane od spoločnosti list obsahujúci kreditnú kartu a „matrix“, na základe ktorého vie dešifrovať PIN kód. List je zasielaný doporučene, do vlastných rúk klienta.

2. Presne o päť dní je klientovi zaslaná SMS správa obsahujúca zašifrovaný PIN kód, ktorý umožní aktiváciu kreditnej karty.

V prípade nedoručiteľnosti SMS správy, je klientovi automaticky vygenerovaná obálka obsahujúca PIN k jeho kreditnej karte a zaslaná klasickou cestou, teda doporučene na jeho adresu.

Klienti oceňujú rýchlejší proces doručenia PIN kódu, v rámci ktorého dostávajú len jednu zásielku. V súvislosti so zavedením inovácie spoločnosť dokonca zaznamenala zvýšený počet klientov využívajúcich kreditné karty, v porovnaní s predchádzajúcim obdobím. „Klient sa jednoduchšie a rýchlejšie dostane k svojmu PINu, tým pádom je náchylnejší na použitie karty, vysvetľuje Michal Oravec, špecialista pre kreditné karty Cetelem.

CETELEM SLOVENSKO a.s. je úverová spoločnosť, ktorá na Slovensku pôsobí od roku 2000. Poskytuje nákup na splátky, kreditné karty a osobné pôžičky, a to priamo, prostredníctvom obchodných partnerov alebo Internetu. Jej hlavný akcionár – BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE, je členom bankovej skupiny BNP Paribas.

www.cetelem.sk

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie Cetelem