Deadline Zlatého klinca je predĺžený

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Deadline Zlatého klinca je predĺžený.

BRATISLAVA 10. mája 2016 (WBN/PR) – Práce do národnej súťaže kreativity je možné prihlasovať do piatka 20. mája do polnoci. Predsedkyňou poroty je Tereza Svěráková, Creative Director agentúry Young & Rubicam Prague. Prezradila, podľa čoho hodnotí kreativitu v reklame.

„Hľadám silný nápad dotiahnutý aj v exekutívnej rovine. Nápad, ktorý mení pravidlá hry. A každú prácu sa snažím vnímať v kontexte svetového štandardu. To je pre naše malé trhy, myslím, veľmi dôležité – neuspokojiť sa s tou našou relatívne nízko posadenou latkou,“ hovorí T. Sveřáková, predsedkyňa poroty tohtoročného Zlatého klinca. Keď dostane príležitosť zasadnúť v porote kreatívnej súťaže, vníma to ako luxus. Je to podľa nej jediná príležitosť, ako sa na niekoľko dní zavrieť a nerušene sledovať to najlepšie, čo v obore vzniklo a pozhovárať sa o tom.

Slovenskú reklamu vníma v mnohých ohľadoch podobne ako českú. “ Je rovnako zaťažená malosťou trhu a určitými hendikepmi, ktoré s tým súvisia. Ale o to viac ma potešili niektoré perfektné práce, ktoré som zachytila v minulých ročníkoch Zlatého klinca, ktoré týmto prekážkam vzdorujú a dokazujú, že dobrá reklama sa dá robiť kdekoľvek a za akékoľvek peniaze. Na mysli mám napríklad minuloročnú Grand Prix alebo outdoor pre Tesco, ktorý využíval autentické zábery z predajne,“ hovorí T. Svěráková.
Deadline Zlatého klinca je predĺžený.

Inšpirujú ju podarené kúsky. Čo ju ale pred rokmi, kedy tiež zasadala v porote Zlatého klinca, milo prekvapilo, bol prístup slovenských porotcov k súťaži a tiež celý priebeh odovzdávania cien. „Vtedy som mala pocit, že si svoje práce nejako viac vážite, že celý večer beriete ako skutočnú udalosť. V Čechách v tej dobe letela póza znudeného preberania cien s kupucňami pretiahnutými cez hlavu,“ dodáva T. Svěráková.

Porota Zlatého klinca 2016 bude zasadať vo štvrtok a v piatok, 9. a 10. júna. Víťazov spoznáme počas slávnostného odovzdávania cien, ktoré sa uskutoční v piatok, 10. júna 2016 o 20.00 hod. v bratislavskom Istropolise.

O tom, čo sa nosí v reklame, budú rozhodovať:

Kmeňová porota

Tereza Svěráková – Creative Director, Young & Rubicam Prague /CZ – predsedkyňa poroty

Lumír Kajnar – Idea Designer & Brand Architect /CZ

Marek Linhart – Associate Creative Director, OgilvyOne Prague/ CZ

Peter Baslík – Creative Director, TRIAD Advertising

Peter Darovec – Creative Director, Istropolitana Ogilvy

Bohumil Dohnal – Creative Director, Made by Vaculik

Peter Michalka – Unit Creative Director, MUW Saatchi&Saatchi

Martin Motáček – Creative Director, Wiktor Leo Burnett

Erik Reingraber – Creative Director, Creo Young & Rubicam

Špecialisti – Kampaň

Kamil Charvát – Strategy Director, MUW Saatchi & Saatchi

Juraj Pobjecký – Strategist, Zaraguza

Alexander Smik – Managing Director, Apple Pie

Yolka Udičová – Partner / Creative Director, Respect APP

Špecialisti – Interactive & Online

Maroš Hamorský – Copywriter, Zaraguza

Ivana Pacoňová – Ideameker, Core4

Špecialisti – Kreativita v PR Kampani

Katarína Droppová – Managing Director, Media & Communication Consulting

Roman Záhorec – Managing Director Slovakia, Neopublic Porter Novelli

Špecialisti – Events

Norbert Pýcha – konateľ, Event Arena CZ

Martin Hala – Managing Partner, Creative Pro

Milan Kováčik – Managing Director, PromoLand a prezident BTL-ky

Adrian Vavro – Managing Director, E-motion

Viac informácií o súťaži, porotcoch a slávnostnom vyhlasovaní výsledkov nájdete TU.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať