Slováci si obľúbili nákupy vozidiel cez Facebook

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Bez názvu
Foto: ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o.

BRATISLAVA 22. marca (WBN/PR) – Facebook aplikácia ŠKODA Last Minute, ako alternatívny predajný kanál spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko, opäť zožala úspech u fanúšikov značky. Štvrté kolo akciovej ponuky videlo na Facebooku 4 303 užívateľov a svoje nové vozidlo si objednalo 102 zákazníkov. ŠKODA cez špeciálnu aplikáciu na sociálnej sieti predala od roku 2011 počas štyroch časovo obmedzených kôl celkovo 219 automobilov.

Slovenskí motoristi a fanúšikovia značky ŠKODA opäť potvrdili, že pozorne sledujú dianie na našom facebookovom profile. O kúpu vozidla cez Facebook majú záujem najmä mladí vodiči od 25 – 34 rokov, ktorí sa neobávajú využiť aj netradičné a moderné formy predaja. Výsledok uplynulých štyroch kôl akcie ŠKODA Last Minute hodnotíme mimoriadne pozitívne, preto sa chystáme pripraviť podobné atraktívne akcie pre zákazníkov aj v budúcnosti,“ uviedol Branislav Čarský, koordinátor plánovania pre predaj a odbyt ŠKODA AUTO Slovensko.

Záujem o akciovú ponuku ŠKODA Last Minute bol najväčší v poslednom štvrtom kole, v ktorom mohli zákazníci získať zľavy na nové a skladové vozidlá až do výšky 7 500 eur. Pre nové vozidlo sa prostredníctvom špeciálnej Facebook aplikácie rozhodlo celkovo 102 zákazníkov, ktorí si vybrali jeden zo 133 ponúkaných modelov. Úspešnosť predaja tak dosiahla 77 %.

Ponuku ŠKODA Last Minute videlo v štvrtom kole spolu 4 303 návštevníkov aplikácie. Počas všetkých štyroch kôl si ponuku nových a skladových vozidiel značky ŠKODA za akciové ceny prezrelo celkovo 25 332 záujemcov, z ktorých sa 219 rozhodlo pre kúpu nového vozidla zo 423 ponúkaných kusov. Nové auto si najčastejšie kupovali muži vo veku od 25 do 34 rokov (29 %) a muži v rozmedzí 35 – 44 rokov (18 %), nasledovaní ženami vo veku od 25 do 34 rokov (12 %).

Bez názvu
Foto: ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o.

Najžiadanejším vozidlom sa počas štyroch uplynulých kôl stal model Fabia s počtom 122 predaných kusov (75 ks hatchback + 47 ks combi). Druhým najobľúbenejším vozidlom bola ŠKODA Octavia s počtom 34 predaných kusov (24 ks sedan + 10 ks combi), nasledovaná modelmi Yeti (21 kusov), Roomster (19 kusov), Citigo (16 kusov) a Superb (6 kusov; 3 ks sedan + 3 ks combi).

Aplikácia Last Minute ponúka jedinečný výber vozidiel ŠKODA za mimoriadne výhodné ceny. Ak sa zákazníkovi nejaké z vozidiel páči, stačí kliknúť na „mám záujem“ a obratom mu mailom príde kontakt na predajcu. Spoločnosť ŠKODA AUTO Slovensko ako jediná na Slovensku využíva sociálnu sieť Facebook na predaj automobilov. Ktokoľvek si tak môže vybrať niektoré z ponúkaných skladových vozidiel, ktoré sa nedajú kúpiť žiadnym iným spôsobom. Záujemca nemusí byť fanúšikom stránky na Facebooku, aby si mohol vozidlo zakúpiť.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie FacebookŠkoda Auto