Zlatý Bažant Radler – 0.0% Light 100% prírodný, 0% alkoholu, o 30% menej cukru

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Zlaty bazant radler 0.0 citron light.jpg

Bratislava, 9. marca 2017 – Najobľúbenejší nealkoholický radler na slovenskom trhu – Zlatý Bažant Radler 0.0% prichádza v tomto roku opäť s revolučnou inováciou. Pre tých, ktorí sledujú obsah cukru vo svojej strave prináša novinku Zlatý Bažant Radler 0.0% Citrón Light. Môže si ju vychutnať každý milovník ovocného osvieženia, ktorý nechce robiť kompromisy v chuti ani prírodnosti svojho obľúbeného nápoja, uvíta však jeho ľahšie zloženie. Zlatý Bažant Radler 0.0% Citrón Light obsahuje o 30% menej cuktru v porovnaní s klasickou verziou, a to bez obsahu akýchkoľvek umelých sladidiel, farbív alebo konzervantov. Tohtoročná novinka, ktorá je ďalšou z radu inovácií značky Zlatý Bažant Radler, prichádza na trh začiatkom marca v spotrebiteľskom balení 0,5l plechoviek. Konzumenti si tak môžu vybrať, či si doprajú „malý hriech“ na uhasenie smädu a doplnenie energie v podobe „klasického“ nealkoholického radlera Zlatý Bažant, alebo si vychutnajú jeho Light verziu.

Nealkoholické radlery značky Zlatý Bažant spôsobili v posledných rokoch na slovenskom trhu s nápojmi doslova revolúciu. V roku 2015 priniesol Zlatý Bažant na trh prvý radler úplne bez obsahu alkoholu, čím radlery posunul o niečo bližšie ku kategórii sýtených nealkoholických nápojov. V roku 2016 nasledovalo ďalšie vylepšenie – balenie nápoja v praktických uzatvárateľných PET fľašiach, ktoré priaznivcom aktívneho životného štýlu umožnili vychutnať si nápoj aj na cestách či počas športovania. Vďaka týmto inováciám dosiahol Zlatý Bažant Radler 0,0% v roku 2016 medziročný nárast predaja až o 89%* a Zlatý Bažant sa stal jednoznačným lídrom na slovenskom trhu s nealkoholickými radlermi s hodnotovým podielom na úrovni 60%**. „Vďaka našim inováciám môžeme dnes povedať, že Slovensko je taká malá „radlerová“ veľmoc. V rámci európskych HEINEKEN spoločností je spotreba našich radlerov na obyvateľa jednoznačne najvyššia, a z hľadiska predaného objemu sme na piatom mieste***,“ hovorí Matúš Benža, brand manažér značky Zlatý Bažant Radler.

V revolučných inováciách pokračuje Zlatý Bažant Radler aj v tomto roku – Zlatý Bažant Radler 0,0% Citrón Light obsahuje o 30% menej cukru ako verzia Zlatý Bažant Radler 0,0% Citrón. Novinka zároveň zostáva verná svojej filozofii 100%-nej prírodnosti, a nápoj neobsahuje žiadne umelé sladidlá, konzervanty či farbivá. Vyrába sa zmiešaním nealkoholického piva a limonády z prírodnej citrónovej šťavy, pričom jeho chuťový profil doladili v Hurbanove použitím prírodnej arómy. „Pri vývoji Zlatého Bažanta Radler 0.0% Citrón Light bolo našou snahou priblížiť sa čo najviac chuti klasickej verzie, ktorá si získala medzi konzumentmi veľkú obľubu. Zároveň sme však nechceli robiť žiadne kompromisy v jeho prírodnom zložení. Sme veľmi radi, že vďaka inovatívnosti našich kolegov v pivovare Hurbanovo sa výsledok skutočne vydaril,“ vysvetľuje Matúš Benža.

Novinka je vďaka svojmu prírodnému zloženiu a zníženému obsahu cukru určená pre všetkých aktívnych ľudí, ktorí sledujú zloženie svojej stravy a kladú dôraz na znižovanie podielu cukru. „Je všeobecne známe, že vysoký podiel jednoduchých cukrov v strave nie je pre zachovanie zdravia optimálny. Aj keď sa snažíme vyhýbať „sladkému“, často si ani neuvedomujeme, koľko cukru skonzumujeme v nápojoch,“ hovorí Kristína Krištúfková, odborníčka na výživu a ochranu zdravia a dodáva: „Ak si chceme dopriať osviežujúci nápoj, je vhodné vyberať si produkty s nižším obsahom cukru a ideálne obsahujúce sacharidy z prírodných zdrojov. Tie sú na doplnenie energie napríklad po športovom výkone ideálne.“  

Zlatý Bažant Radler 0.0% Citrón Light tak rozširuje aktuálnu ponuku radlerov Zlatý Bažant. V portfóliu značky naďalej zostáva aj Zlatý Bažant Radler 0.0% Citrón, spolu s ďalšími obľúbenými príchuťami alkoholických aj nealkoholických radlerov. „Milovníci prírodných radlerov si dnes skutočne majú z čoho vyberať. Zlatý Bažant má v portfóliu štyri príchute radlerov s aj bez obsahu alkoholu, päť rôznych typov balení vrátane čapovaného radlera pre segment Horeca, a naše ponuku odteraz obohacujeme aj o verziu Light. Inovácie sú jednoznačne motorom rozvoja kategórie radlerov u nás, a sme hrdí, že značke Zlatý Bažant Radler patrí v tejto oblastí prvenstvo,“ dodáva na záver M. Benža.

* Údaje HEINEKEN Slovensko, január 2017

** Zdroj: Nielsen, rok 2016 – Total SK Food a čerpacie stanice, okrem siete Metro

*** Zdroj: Interné dáta HEINEKEN Europe, interné dáta HEINEKEN Slovensko

 

 

 

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať