Zamestnanci T-Systems podávajú pomocnú ruku

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Bez názvu

BRATISLAVA 17. decembra (WBN/PR) – Možno sa pýtate, prečo celý týždeň dobrovoľníctva? Odpoveď je jednoduchá. Myšlienkou týždňa dobrovoľníkov nie je propagovať jednorazovú pomoc, ale motivovať ľudí k systematickej pomoci druhým vždy, keď pomôcť môžu. Hoci to znie pateticky, je dôležité uvedomiť si, že nezištná pomoc je príspevkom k zlepšeniu kvality života druhých, a teda aj príspevkom k zlepšeniu sveta. Dobrovoľníctvo má rozmanité podoby, môže sa realizovať peňažnými a vecnými darmi, odvedením práce zadarmo alebo aj drobnou pomocou deťom v domovoch.

Počas celého týždňa dobrovoľníctva od 3. do 7. decembra prebiehala v T-Systems Slovakia zbierka vecí, ktoré sa podľa potreby rozdelia medzi Centrum pre obnovu rodiny Dorka, Centrum krízovej intervencie, Úniu vzájomnej pomoci ľudí a psov a nadáciu Úsmev ako dar. Zamestnanci ochotne prispievali do zbierky najrozmanitejšími vecami. „Rozhodla som sa darovať detskú autosedačku a ďalšie veci, keďže si viem predstaviť, aké je to byť v núdzi. Myslím si, že každý, kto môže pomôcť, by pomôcť mal,“ vraví asistentka Zuzana. Viacerí zamestnanci, ako napríklad Slávka pracujúca na pozícii Process Specialist, priniesli oblečenie. „Hoci ho mám v rodine komu podarovať, rozhodla som sa jednu škatuľu vyčleniť a aspoň takto niekomu trochu pomôcť. Ak to deťom urobí radosť, bude to tešiť aj mňa.“ Ducha celej akcie najlepšie vystihujú slová ICT administrátorky Kristíny: „Pár eur, ktoré darujem, alebo pár veci, ktoré nakúpim, nijako môj komfort neznížia… Kúpila som trvanlivé potraviny a nejaké sladkosti – keď je ten Mikuláš… Od chalanov z tímu sme vyzbierali stravné lístky… A navyše pocit, že som niekomu pomohla, zahreje aj v nečase.“ Dodáva s úsmevom Kristína.

Okrem zbierky sa dobrovoľníci z T-Systems Slovakia zapojili aj do vymaľovania hernej miestnosti domu pre pestúnske rodiny v Košickej Novej Vsi.

Vďaka množstvu vyzbieraných vecí môžeme považovať týždeň dobrovoľníctva za mimoriadne úspešný. Minimálne rovnakým úspechom je spokojnosť a nadšenie zamestnancov, čo potvrdzuje aj asistentka Zuzana: „Takéto akcie sú veľmi dobré a podobné príležitosti pomôcť len privítam.“ Alebo Zuzana z HR oddelenia: „Pomáhať ľuďom v núdzi je pre mňa prirodzené, ale ak niekto zorganizuje hromadnú zbierku, je to podľa mňa najlepší spôsob pomoci.“

www.t-systems.sk

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať