Slovak Telekom hlási po výpadku stabilnú sieť, zákazníci dostanú aj odškodnenie

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Slovak Telekom
Foto: ilustračné, SITA/Marián Peiger.

BRATISLAVA 14. mája (WebNoviny.sk) – Po piatkovom výpadku je už sieť spoločnosti Slovak Telekom stabilná a všetky systémy bežia naplno.

„Počas posledných dní a najmä počas víkendu sme venovali obrovské množstvo úsilia na zabezpečenie čo najlepšej funkcionality. Výpadok bol úspešne diagnostikovaný a odstránený,“ informoval o tom v utorok výkonný riaditeľ Slovak Telekom pre Slovensko Dušan Švalek.

Odškodnenie pre všetkých

Počas posledných dní Slovak Telekom monitoroval výkon sietí, aby skontroloval plný výkon svojej prevádzky. „V piatkovej finálnej aktualizácii sme dali zákazníkom sľub, že to nenecháme len tak. Chceme ho dodržať, a preto dáme tento piatok 17. mája 2019 v mobilných sieťach bezplatné volania, správy a dáta na Slovensku zadarmo pre všetkých bez ohľadu na to, či zažili výpadok alebo im služby fungovali. Tieto výhody budú k dispozícii pre všetkých a automaticky,“ dodal Dušan Švalek.

Spoločnosť Slovak Telekom evidovala v piatok 10. mája od 10:35 plošný výpadok svojej mobilnej siete. Zákazníci sa s ním mohli stretnúť na celom Slovensku, no nemusel sa týkať všetkých čísel.

Chyba komponentu

Technický problém nastal podľa Slovak Telekomu na komponente, ktorý prepája hovory a registruje zákazníkov v sieti. Výpadok Slovak Telekomu trval uplynulý piatok do 19:00.

Slovak Telekom je najväčší slovenský multimediálny operátor. Svoje produkty a služby ponúka pod značkou Telekom jednotlivcom, domácnostiam i firemným zákazníkom prostredníctvom pevnej i mobilnej siete.

Slovak Telekom je súčasťou nadnárodnej skupiny firiem Deutsche Telekom Group. Jej jediným akcionárom je spoločnosť Deutsche Telekom Europe B.V. s 100 % podielom akcií.

Ďalšie k téme

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie Slovak Telekom