Slováci sa už neboja nakupovať oblečenie cez internet

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Zena and nakup and internet
Foto: gmcbike.net

BRATISLAVA 13. apríla (WEBNOVINY) – Oblečenie, doplnky a obuv sú najpredávanejším tovarom na internete.

Tento sortiment podľa štatistík nezávislého portálu Heureka.sk, ktorý porovnáva slovenské internetové obchody, ako aj ich tovary a ceny, nakupuje až 39 percent ľudí navštevujúcich e-shopy.

Stovky slovenských online obchodov s módou v súčasnosti ponúkajú až 234-tisíc druhov oblečenia, obuvi a doplnkov.

„Keďže oblečenie sa cez internet vyskúšať nedá, ľudia ho v minulosti v e-shopoch často nekupovali. Tieto časy sú však už preč, móda je jedným z najrýchlejšie rastúcich e-commerce segmentov,“ uviedol projektový manažér Heureka.sk Kamil Demuth.

Nákup online dnes spotrebiteľom podľa neho uľahčujú rôzne aplikácie, ktoré umožňujú vyberať odevy podľa viacerých kritérií, napríklad veľkosti a farby, čo im výrazne uľahčuje a spresňuje vyhľadávanie.

Niektoré obchody s módou majú ako pomôcku pre kupujúcich aj rôzne videá, v ktorých modeli a modelky predvádzajú oblečenie zo všetkých strán, čím zákazníkom nahrádzajú skúšobné kabínky. „Ak im aj napriek týmto uľahčeniam nové tričko či košeľa nesadnú, môžu ich obchodu do siedmich dní vrátiť,“ dodal Demuth.

Ako ďalej vyplýva zo štatistík Heureka.sk, stovky slovenských e-shopov aktuálne ponúkajú 40-tisíc pánskych, 50-tisíc dámskych a 12-tisíc detských druhov oblečenie. Okrem nich aj 110-tisíc rôznych módnych doplnkov a približne 22-tisíc druhov obuvi.

Informácie agentúre SITA poskytla Diana Mareková Theizlová zo spoločnosti Fusion.

Ďalšie k téme

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať