Rastúci segment radlerov obohatí Corgoň Radler Citrus

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Logo corgon
Foto: Corgoň

BRATISLAVA 25. februára (WBN/PR) – Na rastúci slovenský trh s radlermi prichádza v týchto dňoch nový silný hráč. Značka Corgoň, jedno z najobľúbenejších pív na Slovensku, prináša produktovú novinku Corgoň Radler Citrus. Corgoň Radler Citrus ponúka spojenie oceňovanej kvality piva Corgoň s výnimočnou kombináciou štyroch druhov citrusov – citrón, grapefruit, pomaranč a limetka. Konzumentov zaujme horkejším pivným profilom vyváženým chuťou pravých citrusov, ako aj dynamickým, aktívnym charakterom. Na slovenský trh prichádza od polovice februára v balení v 0,5 plechovkách a fľašiach.

Slovenský trh s radlermi od roku 2011 výrazne rastie. Podľa prieskumov spoločnosti TNS AISA* v roku 2012 nápoj typu radler ochutnalo takmer 55% dospelých ľudí na Slovensku (viac ako 2,15 milióna ľudí), pričom 1,56 milióna z nich si toto nízkoalkoholické osvieženie vychutnávajú pravidelne (aspoň 1-krát mesačne). „Nápoje typu radler sa u slovenských konzumentov tešia veľkému záujmu a v posledných dvoch rokoch zaznamenali výrazný nárast. Doteraz tu však chýbal radler špecificky určený pre mužov a tradičných pivárov, to znamená menej sladký, s vyššou horkosťou a s dynamickým charakterom. Naše pivo Corgoň ako pivo so športovým duchom, horkejším, plnším profilom a kvalitou ocenenou odborníkmi bol pre vytvorenie nápoja s takýmto charakterom ideálnou voľbou,“ hovorí Door Plantenga, generálna riaditeľka spoločnosti HEINEKEN Slovensko.

Chmeľová chuť piva podčiarknutá mixom citrusov

Corgoň Radler Citrus je pripravený z piva Corgoň 10 % a limonády z prírodnej citrusovej šťavy. Citrusová kombinácia je výsledkom spojenia prírodnej citrónovej, grapefruitovej, pomarančovej a limetkovej šťavy, ktorá nápoju dodáva výnimočný osviežujúci charakter. „Corgoň Radler Citrus s obsahom alkoholu 1,8 % sa vyznačuje príjemnou ovocnou vôňou, vyváženou plnou chuťou s horkejším profilom a výraznejšou farbou. Pri výrobe nápoja Corgoň Radler Citrus sme použili výhradne prírodné ingrediencie, dôkazom čoho je jemný zákal v nápoji. Odporúčame preto pred otvorením nápoj premiešať jemným, pomalým otočením,“ vysvetľuje Karol France, obchodný sládok z pivovaru v Hurbanove.

Bez názvu
Foto: Corgoň

Osvieženie najmä pre pivárov

Corgoň Radler Citrus je špecificky určený najmä pre mužov a tradičných konzumentov piva, a zachováva si aktívny charakter značky piva Corgoň. Svojím profilom však oslovuje aj ženy, nepivárov či mladých ľudí. „Corgoň Radler Citrus je určený pre bežného, „skutočného“ muža, pivára, ktorý po aktívne strávenom čase hľadá osvieženie, ktoré si môže vychutnať so svojimi priateľmi. Kvalita piva Corgoň ocenená dvomi Zlatými pivnými korunkami v minulom roku, výnimočný mix citrusového ovocia a vyvážený pomer kvality a ceny určite osloví širokú cieľovú skupinu,“ dopĺňa Loic Morvan, riaditeľ marketingu spoločnosti HEINEKEN Slovensko. Mužský charakter nápoja vyjadruje aj samotný dizajn obalov, ktoré majú rovnako ako značka Corgoň dynamický, trendový vzhľad, podčiarknutý atraktívnou grafikou s použitím metalických farieb. Corgoň Radler Citrus prichádza do maloobchodných sietí od polovice februára 2013 v 0,5 l plechovke, vo vratnej sklenenej 0,5l fľaši a v praktickom šesť balení plechoviek.

O značke Corgoň

Pivo Corgoň je ležiak plzenského typu s charakteristickou vyváženou horkosťou a plnou chuťou, ktorá plne rešpektuje chuťové preferencie tradičných slovenských pivárov. Corgoň ako pivo s dlhoročnou tradíciou už od roku 1896 je v súčasnosti jedným z najobľúbenejších slovenských značiek. Je tradičným podporovateľom športu, najvyššia slovenská futbalová súťaž už od roku 2003 nesie názov Corgoň liga. V roku 2012 Corgoň zvíťazil v súťaži Slovenská pivná korunka o najlepšie svetlé pivo v kategórii 10 % a 12 % a vo februári 2013 získal bronz na medzinárodnej súťaži o Českú pivnú pečať v kategórii desaťstupňových pív. Portfólio značky Corgoň tvorí Corgoň 10 %, Corgoň 12%, Corgoň tmavý a od februára 2013 aj Corgoň Radler Citrus.

*Prieskum TNS AISA realizovaný v septembri 2012 na vzorke 1558 respondentov.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie Heineken Slovensko